MOJO je novi perspektivni brend na hrvatskom tržištu koji se bavi proizvodnjom kozmetike za kožu sklonu atopiji, a iza kojeg stoji mlada mama Matea Roksandić. Riječ je o inovativnim kozmetičkim proizvodima pri čijoj se izradi koriste najkvalitetnije sirovine i moderan dizajn ambalaže. Uz proizvode za njegu kože, Matea održava online edukacije i predavanja te nudi usluge individualnog savjetovanja.
“Provodim mnogo vremena u razgovoru s atopičarima o njihovim tegobama, a sve klijente volim postupno upoznavati s MOJO proizvodima, njihovim mogućnostima i korištenjem”, govori Matea koja se prvenstveno ‘bacila’ u poduzetništvo kako bi umirila kožu svojoj kćeri kojoj je nedugo nakon rođenja dijagnosticiran upravo atopijski dermatitis.
Znanje i savjetovanje
Riječ je o kožnoj bolesti koja najčešće pogađa dojenčad, a karakterizira ju suhoća kože, izrazit svrbež te upala praćena crvenilom, vlaženjem i ljuskanjem kože. “Kćeri je većinski dio tijela bio prekriven ekcemima, a svrbež je noću bio najintenzivniji. Bilo je razdoblja kada sam gotovo odustala jer nisam znala kako joj pomoći, no odlučila sam sve svoje vrijeme uložiti u edukaciju i učenje”, priča nam Matea koja je naposljetku upisala i školu atopije te na internetu slušala predavanja doktora medicine.
Osim toga, Matea je i fitoaromaterapeutkinja, a završila je i tečaj izrade prirodne kozmetike te je, oboružana znanjem, krenula u izradu preparata. “Jedna od prvih krema koje sam izradila bila je krema koju sam koristila za njegu kože moje kćeri, MOJO Calming cream, ujedno i proizvod na koji sam najponosnija. Nakon nekog sam vremena otkrila spoj sastojaka koji kod moje kćeri umiruju i dodatno ne pogoršavaju atopijski dermatitis, a po istoj se recepturi krema proizvodi i danas.”
Za njegu i zaštitu
Riječ je o kremi za intenzivnu njegu, zaštitu i smirivanje iznimno suhe i osjetljive kože, kao i atopiji sklone kože lica i tijela djece i odraslih. Svi su proizvodi podvrgnuti rigoroznom testiranju sigurnosti, kvalitete te su dermatološki ispitani, a do kraja godine planiraju predstaviti i novi proizvod – MOJO pjenu za kupanje i umivanje kože sklone atopiji.
Matea je osmislila i koncept grupne i individualne edukacije u kojoj kombinira fitoaromaterapiju s medicinskim spoznajama. “Cilj mi je spojiti znanja iz oba područja i ponuditi oboljelima širu sliku atopijskog dermatitisa”, govori ova mlada mama i dodaje kako je plasiranje proizvoda na tržište općenito težak posao koji zahtjeva mnogo vremena, strasti, posvećenosti, ali i inovacije.
Viša razina
Pa, ipak, država je uskočila s poticajima za samozapošljavanje koji su joj došli kao vjetar u leđa te je ohrabrili za daljnje pothvate. “U ove sam tri godine poduzetništva prolazila kroz dobre, ali i one manje dobre periode. No, sve je puno lakše prebroditi kada živiš i voliš ono što radiš”, priča nam Matea koja ima puno uzbudljivih planova za budućnost brenda.
Osim toga što želi razinu edukacije o atopijskom dermatitisu podignuti na višu razinu, nastojat će svoja znanja o istome dovesti na još veću profesionalnu razinu te ponuditi kompletnu liniju njege za atopijski dermatitis prvo na hrvatskom, a potom i na stranom tržištu. “Želim zadržati kvalitetu svih proizvoda i prvenstveno pomoći drugim mamama koje se bore s istim problemima”, zaključuje.
Proizvodi se mogu naručiti putem webshopa i društvenih mreža; Facebook: @mojo.atopijski.dermatitis, Instagram: @mojo.atopijski.dermatitis
Naturala Life br. 14
Pretplati se na tiskano izdanje časopisa Naturala Life ili ga kupi na odabranim prodajnim mjestima i uživaj u sadržajima koji inspiriraju i mijenjaju perspektivu. Online izdanje čitaj besplatno na servisu Issuu.
Promaknula su ti prethodna izdanja časopisa Naturala Life i Naturala Health? Pročitaj ih online!