Prioriteti i ciljevi potrošača u prostoru za fitness i wellness doživjeli su značajnu promjenu, nesumnjivo velikim dijelom izazvanu pandemijom koronavirusa, rastućom tjelesnom neutralnošću i pozitivnim pokretima te novim valovima svijesti o mentalnom zdravlju i preventivnom zdravlju.
Wellness Index za 2023. koji je objavio Mindbody otkrio je da su potrošači manje nego ikad usredotočeni na tjelovježbu radi fizičkog izgleda.
Istraživanje je još 2019. označilo gubitak težine i kontrolu težine kao glavne motivatore za vježbanje, no u 2023. glavni razlog Amerikanaca za vježbanje je dug i zdrav život! Gotovo 40% ispitanika izjavilo je da koriste fitness zbog brige o svom mentalnom blagostanju.
Najbolji ja kako bismo se dugoročno mogli pokazati pred drugima
“Mislim da smo svi shvatili kako se dobrobit manje odnosi na estetiku, a više na mentalno zdravlje i dugovječnost – pokazati se kao najbolji ja kako bismo se dugoročno mogli pokazati pred drugima“, objašnjava Lauren McAlister, certificirana terapeutkinja prehrane i članica Mindbody i ClassPass Wellnessa te dodaje kako je ‘COVID upozorio na važnost usporavanja i davanja prioriteta našem zdravlju, kako mentalnom tako i fizičkom’!
Mindbody je proveo istraživanje na 17.000 Amerikanaca o njihovoj motivaciji za kretanje, uključujući njihove omiljene vježbe, tehnike oporavka i još mnogo toga. U 2021. godini, prema anketi iz te godine, vodeći fitness cilj bio je gubitak težine – možda zato što su mnogi osjećali pritisak da se vrate na ‘brojke prije karantene’, nakon mjeseci intenzivnog stresa, promijenjenih rutina aktivnosti i više sjedilačkog načina života. Isto istraživanje provedeno 2022. pokazalo je da je smanjenje stresa glavni razlog tjelesne aktivnosti.
Za mentalnu dobrobit i opće, dugoročno zdravlje
Ove godine potrošači kažu da teže tjelesnoj aktivnosti kako bi podržali svoju mentalnu dobrobit i opće, dugoročno zdravlje. Motivacija Amerike za fitnesom nastavlja se razvijati, a s njom i wellness navike – jedna trećina potrošača kaže da vježbaju kako bi održali dulji i zdraviji život – što je značajan skok u odnosu na prošlu godinu.
“Mnogi od nas godinama su bili pod pretjeranim stresom i nedovoljno oporavljeni (dehidrirani, ne spavamo dobro, ne hranimo svoje tijelo)”, kaže McAlister i dodaje: “Srećom, s dugovječnošću kao ciljem, ponovno kalibriramo. Potrošači uključuju funkcionalnu kondiciju kako bi ojačali svoj svakodnevni život, dajući prednost praksi oporavka i uključuju wellness aktivnosti za promicanje boljeg fizičkog i mentalnog zdravlja. Uzbuđena sam što vidim kako se plima mijenja; Amerikanci daju prednost dobrobiti, a posebno fitnesu, kako bi živjeli dulje, ispunjenije – a ne nečem tako kratkotrajnom kao što je ‘gubljenje zadnjih 5 kgi’ ili postizanje trbušnih mišića.”
Pročitaj i ovo:
- Playlista za vježbanje: 20 veselih pjesama koje će vas odmah pokrenuti!
- Marija Andrijašević: Trening liječi, pa bi trebao biti rutina poput pranja zubi!
- Hodanje kao fitness aktivnost: Je li korisnije hodati brzo ili dugo?