Zapisivanje obveza, misli i dogovora je zabavnije ako vam u tome društvo pravi oku ugodan i ‘instagramičan’ planer. Tom se mišlju vodila i Magdalena Bešker koja je tržištu ponudila niz korisnih i lijepih dodataka za maštanje, planiranje i pisanje. Personalizirani “Moj planer” je svakako jedan od najpopularnijih, ali ako malo pomnije zavirite u asortiman proizvoda, vjerujemo da nećete znati što biste prije naručili. Sve proizvode, osim ugodne vanjštine, odlikuju vrhunska kvaliteta i izdržljivost, a Magdalena nam je u razgovoru otkrila kako je uopće došla na ovu poslovnu ideju.
“Moj planer” mnogima pomaže pri popisivanju obveza, misli i ideja te općenito pri uvođenja reda u kaos modernog života. Što se krije unutar njegovih korica, a za što ga ti najviše koristiš?
– Sve što jednoj ženi treba kako bi si lakše organizirala dan, i privatno i poslovno. Stavila sam rubrike koje su meni bile neophodne jer sam htjela da mi se sve nalazi na jednom mjestu. Tako ćete u planeru pronaći menstrualni kalendar, mjesečni troškovnik, godišnji odmor, prostor gdje možete upisivati svoje lozinke, želje, planove, ideje, kontakte doktora, okulista, ginekologa i, naravno, sami planer. Također, tjedan je raspoređen na dvije stranice kako bi sve bilo pregledno. Stavila sam i nedjelju jer puno žena radi i nedjeljom.
Ja osobno sve upisujem u planer. Ne znam više živjeti bez njega. Kad mi padne neka ideja na pamet odmah ju upisujem u planer, sve obaveze upisujem u njega… Bez mobitela i planera nigdje!
Kako si uopće došla na ideju izrade vlastitog planera i njegove distribucije?
– Prije puno sam se godina bavila organiziranjem evenata te sam radila za nekoliko velikih tvrtki. Kako sam ja žena od olovke i papira, sve sam zapisivala. Imala sam ogroman tim ljudi ispod sebe, morala sam voditi evidenciju tko je gdje i kada radio, kada je plaćen, koliko je plaćen. Tražila sam po knjižarama lijepe planere i rokovnike u koje ću to upisivati jer sam veliki esteta no ništa lijepo nisam našla… I dalje je sve bio logičan slijed događaja koji je ujedno bio i najteži.
Trebalo je sve osmisliti i realizirati. Htjela sam tržištu ponuditi nešto drugačije, što nema kod nas, a ni van Lijepe naše. Pazila sam na veličinu planera (morao je stati u torbicu), na unutrašnjost koja je morala biti praktična i moderna, korice koje postoje u 50-ak boja svake godine kako bi svaka žena našla boju za sebe i ono što sam prva imala u ponudi – personalizacija. Htjela da bude savršen i da ga svaka žena želi imati i koristiti. I uspjela sam!
Pokrenuti vlastiti posao nije nimalo jednostavno. Koji ti je korak bio najteži pri provođenju ove zamisli u djelo?
– Sama realizacija ideje koja je bila zahtjevna jer sam perfekcionist pa je trebalo moje zamisli pretvoriti u djela. Godinama sam bila u potpuno nekoj drugoj branši i sad sam morala sve naučiti o papiru, o tisku, grafičkom dizajnu, uvezu, materijalima, kartonu. Uh, kad se sjetim. Ne znam bih li danas bila toliko uporna i ustrajna.
Zašto misliš da su ljudi tako spremno prepoznali kvalitetu tvojeg proizvoda? Po čemu se razlikuje od ostalih planera koji su dostupni na tržištu?
– Planer je zaista kvalitetno napravljen, od prvog dana. Reciklirani papir, najbolji uvez, najkvalitetniji karton i materijal od kojeg su napravljene korice koje su vodonepropusne.
Stvarno sam mislila na sve. Dugo sam istraživala i htjela sam da proizvod zaista traje 365 dana, a ne da se na pola godine raspadne kao možda neki drugi planeri. Cilj mi nije bio na brzinu zaraditi novac i potom izgubiti kupce. Tomu svjedoči i veliki broj mojih kupaca koji planere koriste već deset godina jer su zadovoljni kvalitetom i sadržajem. Osim toga, personalizacija je bila pun pogodak!
Svake se godine trudiš plasirati novu inačicu “Mog planera”. Kako izgleda proces osmišljavanja novog dizajna? Kako bi opisala ovogodišnje izdanje?
– Da, svake godine mijenjam unutrašnjost planera. Rubrike ostaju iste, ali mijenjamo ilustracije. Uvijek je to pomno planiranje nekoliko mjeseci prije nego što planer ugleda svjetlo dana. Imam grafičku dizajnericu s kojom razgovaram kako bi planer trebao izgledati te godine jer moramo biti ukorak s grafičkim svijetom i onime što je tada popularno. Ne mogu vam ni opisati koliko me veseli taj proces!
“Moj planer” je daleko najpopularniji proizvod iz asortimana brenda Ulica snova, no koje još artikle imate u ponudi? Koji mu stoji uz bok po popularnosti?
– Kako uvijek osluškujem potrebe tržišta, tako i realiziram nove proizvode. Nakon planera sam plasirala “Moj rokovnik” koji je poslovnija verzija planera i koji je uniseks, potom “Moju bilježnicu” koja je namijenjena školarcima i svima onima koji vole puno pisati. No etui za putovnicu je polučio veliki uspjeh u Hrvatskoj. Kako obožavam putovati, jedan dogledan period života putovnica mi je bila sastavni dio torbice. Zamislite kako je izgledala – išarana, izgužvana, izlizana do te mjere da na koricama uopće nije bilo boje i naznake čija je, pa malo ruža unutra, malo kemijske, s ‘ušima’ na svakoj stranici. Kad se sjetim pogleda osoba koje su radile na granicama i na aerodromima (smijeh)!
Kako sve moje ideje nastaju iz vlastite potrebe, tako je nastao i etui za putovnicu kojeg su prepoznali svi putoholičari. Ubrzo je postao must have proizvod koji je i funkcionalan i ‘instagramičan’. Također, proglašen je originalnim hrvatskim suvenirom. U nekom trenutku potražnja je bila tolika da ih nisam stizala ni proizvesti. Potom sam plasirala etui za dokumente, etui za kartice, etui za sitniš, etui za kemijsku (da kemijska ne išara torbu i sve u torbi), etui za indeks, pet etui za knjižice ljubimaca…
Ulica snova prošle je godine obilježila 10. godišnjicu postojanja. Što bi izdvojila kao najvažniju lekciju koju si naučila u prvom desetljeću poslovanja?
– Snagom volje i želje možete postići nemoguće. Odmalena sam sanjala da ću biti poduzetnica i da ću sama kreirati svoje snove. Naravno, potrebno je puno rada i strpljenja, ali je moguće. Vrlo je važno i to kakvim ste ljudima okruženi. Bitno je okružiti se ljudima koji vas motiviraju, koji vas ohrabruju kada posustanete, koji vas dignu kada padnete i koji vam nesebično pomažu kada vam je pomoć potrebna.
Nedavno si na tržište plasirala još jedan brend pod nazivom “Magbellis”, ovaj put posvećen dodatcima za pse. Jesi li oduvijek bili ljubiteljica životinja?
– ‘Ajme da! Otkad znam za sebe kod kuće smo uvijek imali neku životinju, od papige, mačke do psa.
Reci nam nešto više o ideji koja se krije iza “Magbellisa”. Odakle zamisao o izradi dodataka za pse?
– Glavni „krivac“ je moj pas Jacky. Udomljeni mješanac koji je, bez lažne skromnosti, najbolji i najzahvalniji pas na svijetu. Udomili smo ga prije devet godina i zahvaljujem Bogu svaki dan što ga je netko izbacio na cestu i što je on odabrao baš našu kuću. Jacky voli sam prošetati i svi ga znaju. Jako je miroljubiv pa ni ne znamo kako njegov lavež zvuči – sve dok ne dođe poštar (smijeh)!
No kako često zna sam prošetati, tako se uvalja u koješta pa dođe doma prljav i smrdljiv i svaku ogrlicu uništi vrlo brzo. Kako sam ja u tom periodu za Ulicu snova radila neke proizvode od kože, odlučila sam i njemu napraviti ogrlicu. Testirala sam je na njemu dvije godine – bila je ona i prljava i smrdljiva, ali nije pukla. Tada sam znala da sam napravila dobar i kvalitetan proizvod jer ako ju Jacy nije uništio, neće ju uspjeti uništiti niti jedan drugi pas (smijeh).
Koje sve proizvode trenutno nudip u sklopu “Magbellisa”? Imaš li planove i za proširenje ponude?
– Osim ogrlica koje imaju i matchy narukvice za čovjeka, imam i dvostrane bandane koje se mogu personalizirati, leptir mašnice, pet etui, gumice za kosu koju su isto tako matchy s bandanama i leptir mašnicama te personaliziranu drvenu vješalica za lajne.
Kako mi Jackyja nikada ne šećemo na uzici, jer zaista sluša, tako je uvijek potraga po kući za lajnom kad se ide veterinaru jer tamo, naravno, ne želi ući (smijeh). Sada uvijek znam gdje je! Svakako ću proširiti ponudu jer baš uživam u ovom poslu. Prvo na redu su igračke za pse.
Dio prihoda od prodaje prosljeđuješ u humanitarne svrhe. Kako si se odlučila na taj hvalevrijedan potez?
– Nažalost, postoji jako puno pasa i mačaka u kojekakvim udrugama koje skrbe o njima. No te udruge baš i nemaju sredstava te se financiraju pomoću dobrovoljne pomoći ljudi. Tako sam se povezala s “Udrugom Merida” koju vodi predivna žena Kora pa dio novca od prodaje proizvoda ide toj udruzi.
Kreativnog ti duha očigledno ne manjka. Je li ograničen na trajanje radnog vremena ili imaš i druge kreativne hobije kojima ispunjavaš slobodno vrijeme?
– Jako me ispunjava sve povezano s adrenalinom. Volim skakati s padobranom, pucati u streljani, voziti motor. Obožavam putovati – tu se punim i vraćam puna novih ideja.
Tvoj osobni planer zasigurno vrvi idejama koje tek čekaju svjetlo dana. Što možemo očekivati u bliskoj budućnosti?
– Radim paraleno na nekoliko novih projekata i jedva čekam da ugledaju svjetlo dana. Po prirodi sam jako nestrpljiva tako da radim punom parom kako bi to što prije realizirala. Držite fige da ispadne super!
Pročitaj i ovo:
- Ivana Granić Vican: “Unikatan nakit ‘Soul of Nature’ i svijeće ‘Svicha’ plod su ljubavi, vremena i truda”
- Tajana Ninković, mag. psych.: “I dalje je prisutna stigma oko traženja psihološke pomoći”
- Ivana Pavić: “Kada nešto iskreno želiš i uložiš sav svoj trud, nema mjesta za neuspjeh“

Naturala Life br. 14
Pretplati se na tiskano izdanje časopisa Naturala Life ili ga kupi na odabranim prodajnim mjestima i uživaj u sadržajima koji inspiriraju i mijenjaju perspektivu. Online izdanje čitaj besplatno na servisu Issuu.
Promaknula su ti prethodna izdanja časopisa Naturala Life i Naturala Health? Pročitaj ih online!












