Premijeri glazbeno-scenskog spektakla Mistična noć sevdaha i njegovim protagonistima podršku je izrazio i zagrebački gradonačelnik, Milan Bandić, svojim kratkim posjetom tik uoči početka predstave. Kantautorica Elma Burnić i Robert Kurbaša u petak, 21. lipnja, premijerno su izveli glazbeno-scenski spektakl ‘Mistična noć sevdaha’ u uzavreloj atmosferi zagrebačkog kazališta Komedija i oduševili brojne posjetitelje, a među njima i pjevačicu Antoniju Šolu.
Gradonačelnik Milan Bandić i Sulejman Tabaković
Sevdah koji razgaljuje dušu, ljubavni stihovi perzijskih mistika, zvučno bogatstvo klavira, kontrabasa, violine i perkusija, atraktivan trbušni ples i scenografija koja vodi u daleke krajeve mističnog Orijenta – tako je sinoć izgledao multimedijalni spektakl na pozornici zagrebačkog kazališta Komedija.
Elma Burnić i Robert Kurbaša
Sevdah i ljubavna poezija
Pozornicom su suvereno vladali Elma Burnić, koja je svojim baršunastim vokalom otpjevala najljepše pjesme sevdaha, i Robert Kurbaša, koji je naracijom ljubavne poezije, nekoć davno pisane perom perzijskih mistika, Rumija i Hafiza, ostavio posjetitelje bez daha.
Atraktivne trbušne plesačice kluba Habibi
– Elmina izvedba sevdaha u pratnji izvrsnih muzičara me je u srce dirnula i pokazala njezinu najiskreniju interpretaciju, a oduševila me i Robertova karizma koja je ovom projektu dala jedan poseban žar. – Poručila je zadivljeno pjevačica Antonija Šola, priznavši da i sama sluša ovaj glazbeni izričaj.
Atraktivne trbušne plesačice
– ‘U mjestu izvan najdaljega mjesta, u predjelu bez sjene i traga, dušu i tijelo nadilazeći, ja vazda nanovo živim u duši mojega Ljubljenog!…’ – maleni je djelić Kurbašinog recitala.
S lijeva na desno: Pavao Golubić. Paul Kemf, Mario Prečinić, Marko Firs, Elma Burnić, Robert Kurbaša, plesačice kluba Habibi.
Nadareni članovi benda MUSICa – Paul Kempf, inače i frontmen Zabranjenog pušenja, violinist Marko First, slijepi multiinstrumentalist Mario Perčinić, te perkusionist Pavao Golubić – s atraktivnim trbušnim plesačicama kluba Habibi svojom su interpretacijom dali poseban touch melodioznom sevdahu i doprinijeli tome da u kazalištu vrijeme na tren zastane.