Budući da u Hrvatskoj samo 4,6% ljudi vježba te da su Hrvati na dnu ljestvice po broju aktivnih stanovnika u Europi, međunarodna sportska organizacija za razvoj i promociju zdravstvene i fitness industrije IHRSA te najveći hrvatski fitness klubovi pokreću #whygetactivehrvatska kampanju radi promocije dobrobiti vježbanja. Cilj ove kampanje je pokrenuti i motivirati sve građane na vježbu, zdrav način života i donijeti novu kvalitetu u živote svih nas.
Sudjelovanje u ovom projektu sasvim je jednostavno:
– napišite na papir zašto ste aktivni
– slikajte se
– objavite sliku na svojoj društvenoj mreži, ali i Facebook stranici #whygetactivehrvatska
– motivirajte svoje bližnje, prijatelje i poznanike da se pokrenu.
Projekt traje od 1. studenog do 1. prosinca 2014., a cilj je motivirati stanovništvo, razvijati svijest društva o zdravlju te inspirirati na aktivan životni stil. Nizom akcija i stalnog osvještavanja građana o potrebi aktivnog života, želimo tijekom vremena dosegnuti prosjek Europske unije od 11% aktivnih stanovnika.
U akciji sudjeluju: Vita fitness & spa, Core gym, Chikaz Rijeka, XXL fitness centar, Tower fitness, Olimp fitness centar, Orlando fitness group, Play fitness centar, Goky fit, Amazona fitness club, Invictus, Fitness centar Vip i Mofit fitness klub.