Marketing managerica Antonija Svirčić, ispred P&G-a uručila je ček dopredsjednici HOO, Morani Paliković Gruden, u iznosu od 304.720,00 kuna, koji će mladim sportašima omogućiti da se još lakše posvete svojim budućim sportskim uspjesima. Naime, mladi sportaši imaju razloga za veselje jer će HOO sredstva prikupljena u sklopu P&G-ove kampanje „Hvala ti mama“ utrošiti na njihove pripreme i natjecanja, korištenje sportskih objekta, kao i na sportsku opremu i rekvizite, razna testiranja, zdravstvenu skrb, vitamine i dopunsku prehranu te zdravstveno osiguranje.
“Većina danas uspješnih sportaša svoj je put započela u malim školskim dvoranama i lokalnim klubovima, a upravo te male dvorane, mali klubovi i pojedinci trebaju najveću podršku i brigu šire zajednice. HOO kroz svoje razvojne programe sustavno prati mlade talentirane sportaše, a ulaganjem u njih mi ne ulažemo samo u sport, već pružamo podršku njihovim obiteljima dok djeci omogućavamo da se bave sportom.“ istaknula je Morana Paliković Gruden.
„Svaka potpora koja će nam omogućiti da se lakše bavimo sportom, dobrodošla je. Sretni smo što se imamo priliku baviti sportom, a uz P&G-ovu potporu bit će nam još lakše.“ rekla je Matea Knežević, mlada taekwondo sportašica.
Suradnja P&G-a i HOO-a odvija se već drugu godinu i osim prikupljanja sredstava za buduće vrhunske sportaše, ovim projektom željelo se ukazati na važnost bavljenja sportom već od najranije dobi jer ono pozitivno utječe na zdravlje, tjelesni razvoj, razvoj osobina i vještina kod djeteta, te na usvajanje motoričkih znanja i dostignuća. Važnost ovog projekta prepoznali su i brojni građani koji su kupnjom P&G-ovih proizvoda direktno doprinijeli prikupljanju sredstava za mlade sportaše. Ove godine dodatnu vrijednost cijelom projektu dale su i ambasadorice projekta Janica i Marica Kostelić.
Marica Kostelić: „Sjećam se koliko je nama HOO pomogao kada su se Janica i Ivica tek počinjali baviti sportom. Zato sam se s velikim veseljem uključila u projekt „Hvala ti mama“. Sretna sam što mogu podijeliti iskustva koja sam stekla tijekom njihovih sportskih uspjeha. Podrška ovom projektu je podrška svim mamama i njihovoj djeci.“
„Jako smo ponosni što smo ove godine postigli ovako dobre rezultate, i što su građani prepoznali naš projekt „Hvala ti mama“. Za P&G ovaj projekt ujedinjuje našu misiju unapređivanja kvaliteta ljudskih života i misiju olimpijskog pokreta usmjerenu stvaranju boljeg svijeta putem sporta. Kao tvrtka nastojimo promovirati sport i njegovu bitnu ulogu u razvoju mladih. Zahvaljujem svima koji su sudjelovali, a mladim sportašima koji će koristiti ova sredstva želim dobre sportske uspjehe.“ istaknula je Antonija Svirčić, marketing managerica u P&G-u.
Darivanje – osvoji flis jaknu HOO-a i P&G-a
Darujemo mušku jaknu HOO-a, veličina XL, savršenu za treninge na otvorenom, čitatelju koji nam na info@naturala.hr pošalju mail naslova "Hvala ti mama". U mailu napišite svoje podatke (ime, prezime, adresu, broj mobitela). Mailove možete slati do srijede 19. ožujka 2014., a sretan dobitinik, izvučen metodom slučajnog odabira, dar će moći preuzeti u redakciji Naturale.
24. ožujka 2014.
Objava rezultata darivanja
Jaknu od flisa osvaja:
Eduard Šneler (eduard1507)
Čestitke dobitniku, hvala svima na sudjelovanju!
Uredništvo Naturala.hr