Senzualnost, čistoća, elegancija opisuju najnoviju kampanju modnog događaja sezone – Perwoll FASHION.HR-a. Ova modna bajka najbolji je uvod u spektakl koji će na modnoj pisti predstaviti najbolji domaći dizajneri. Nakon 15. jubilarnog FASHION.HR-a, organizacijski tim već kampanjom daje naslutiti da je vrijeme za novu modnu viziju.
„U ovoj smo se kampanji poigrali elementom vode jer je u njezinoj esenciji sadržana čistoća, elegancija i čista estetika. Ta kap vode ima pokretačku energiju i daje novu snagu i viziju koju komuniciramo i s ovom modnom pričom. Stvaranje je uvijek svojevrsna katarza.“ – izjavio je Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a. Uloga morske vile – zaštitnog lica kampanje – pripala je Claudiji Antičević, devetnaestogodišnjoj manekenki sa zavidnom inozemnom karijerom, članici modne agencije Talia Models. Netom prije snimanja Perwoll FASHION.HR kampanje snimala je u Parizu za francusko izdanje magazina Elle, a domaćoj javnosti poznata je po kampanjama za respektabilne domaće dizajnere poput Ana Marie Ricov. Može se pohvaliti i brojnim editorijalima i naslovnicama za svjetska izdanja magazina Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Grazia, Elle, Spur.
Za kreativno vodstvo kampanje zaslužan je talentirani Franjo Matković, a styling je djelo Ivana Friščića. Tim Kevin Murphy pod vodstvom Katice Topčić pobrinuo se za frizuru, a za make up je zaslužna Ivana Bilandžić Billy za Illamasqua. Glazbu za video skladala je kultna grupa Svadbas. U četiri dana 16. sezone Perwoll FASHION.HR-a na modnoj pisti svoje će kolekcije predstaviti 16 dizajnera. Tjedan mode službeno otvara Aleksandra Dojčinović, a svoje će kolekcije predstaviti Branka Donassy, Ivica Skoko, eNVy room, IK studio, Martina Felja, Ana Maria Ricov, Marina Design, Aleksandar Žarevac, 2B Boris Banović, BiteMyStyle by Zoran Aragović, te Krie Design.