Da uopće nije svejedno iz kojih šalica pijemo kavu, mlijeko ili čaj dokazuje i enormna popularnost keramike zadnjih godina te sve veći broj domaćih brendova koji nam nude besprijekorno savršene keramičke šalice kojima ne možemo odoljeti.
Unikatne šalice ne samo da su dekoracija u domu, nego doista unose neku radost I veselje tko god ih pogleda, a jedan od definitivno najpopularnijih hrvatskih brendova svakako su ChiaCups šalice.
Najviše se traže šalice srednje veličine s crvenim i crnim točkicama
Iza ovih preslatkih točkica u koje se svatko zaljubi na prvi pogled stoje Filipa Sorko i njezin partner Antun Ružolčić, a kako su došli na ideju o pokretanju brenda ispričala nam je Filipa.
“Oduvijek sam priželjkivala i u sebi znala da ću jednom imati i graditi svoj brend, raditi za sebe i raditi nešto kreativno. Oduvijek sam naginjala tome i kretala se u tom smjeru, Tako da je pokretanje vlastitog posla za mene bilo nešto najprirodnije, a uspjeh je došao kao odgovor na sav trud koji sam uložila u to. No, sada kada se osvrnem unatrag, ne mogu se sjetiti ničega toliko teškog ili stresnog, pamtim samo sretne dane, kako bi se reklo, Ali isto tako, nije bilo nimalo lako, da se ne lažemo, bilo je tu puno posla kako bi se stvorio brend i puno prepreka na tom putu. No želja je bila velika, imala sam potporu svojih bližnjih i nisam sama ušla u pokretanje Chia brenda, tako da smo i sve prepreke i korake vrlo uspješno usput savladali”, s ponosom objašnjava.
ChiaCups se tijekom godina profilirao kao must-have brend a naša sugovornica nam otkriva kako najviše prodaju šalice srednje veličine s crnim i crvenim točkicama, a oko Božića svi stanu u red za svoj primjerak Chia božićne šalice.
“Imamo puno kupaca koji nam se vraćaju, a rekla bi da su naši prosječni kupci ženske osobe srednjih godina ili mlade/novopečene mame koje vape za finom i velikom šalicom kave. No, u biti svatko tko cijeni ručni rad i lijep dizajn te voli imati nešto posebno u svome domu, naš je kupac”, kaže Filipa.
Nema ljepšeg božićnog poklona od ChiaCups šalica
I baš su se točkice, toliko jednostavne, a tako efektne pokazale kao pun pogodak!
“U posao s točkastim šalicama ušli smo dečko i ja. On je po struci akademski kipar, tako da je keramika izvorno njegovo područje, a mene je na putu naučio svemu vezano uz izradu šalica. Ubrzo smo zatim kupili svoje keramičke peći, te tim proširili na nekoliko vanjskih suradnika, koji su iz svojih keramičkih ateljea uključeni u jedan dio procesa izrade šalica. Kako je posao rastao, tako smo i mi širili tim, tako da su od nedavno, uz vanjske suradnike, s nama u našem malom studiju još dvojica kolega. Jako je teško kvalitetno odraditi svaki segment posla kada si sam, tako da nam je svaka pomoć u poslovanju dobrodošla i nadamo se uskoro još više proširiti naš mali tim. U našem radu najveća inspiracija su nam kupci – oni nas motiviraju da svaki dan istočkamo još koju šalicu više”, priča nam Filipa.
Pred nama je najljepše doba u godini – advent i božićni blagdani pa smo Filipu upitali koje šalice darovati najdražim osobama.
“Mislim da za ovaj Božić nema ljepšeg poklona od naših božićnih Chia šalica. Jako su efektne, svaki crtež je rukom nacrtan i svaka je jedinstvena i unikatna. A već prepoznatljiv spoj tamno zelene, crvene i zlatne je pun pogodak za božićno razdoblje. Ove godine smo ih počeli izrađivati već preko ljeta, te smo se, poučeni prošlogodišnjim iskustvom, jako dobro pripremili za prodaju putem našeg web shopa. No ipak su se do sada već neki božićni motivi rasprodali. Ali ima još vremena do Božića, tako da ćemo svaki tjedan ili dva nadopunjavati našu web trgovinu s božićnim šalicama koje su se rasprodale. A osim naših šalica i tanjurića, sredinom studenog na naš web shop stiže nešto novo, nešto što nema nikakve veze s keramikom, a jedinstveno je na našem tržištu i uvjereni smo kako će to također biti savršen božićni poklon. No, o tome ćemo konkretno moći više reći za nekoliko dana. Volimo biti prvi, drugačiji i jedinstveni s proizvodima našeg brenda, pratimo tržište i istražujemo što bi našim kupcima moglo biti zanimljivo. Ne možemo dočekati pokazati vam što smo pripremili, a sve ćemo objaviti na našem Instagram profile”, najavljuje Filipa.
Što reći, osim – jedva čekamo!
Pročitaj i ovo:
- Ana Dobrinčić: “Namještaj pronalazim na Internetu, a često ga i sama izrađujem”
- Imate hrpu starih časopisa – evo kako ih se ‘riješiti’ na 5 kreativnih načina
- Eko drvene kućice za održivi odmor iz snova arhitektice Yane Prydalne