Koliko ste puta došli u svoju omiljenu trgovinu ili salon, prekopali torbicu u potrazi za karticom lojalnosti u koju bi vam zaposlenik udario pečat nakon obavljene kupovine i shvatili da je kartica ostala u drugoj torbici? Onoj koju ste nosili jučer.
I koliko to uopće kartica lojalnosti nosite sa sobom u torbicama, novčanicima, džepovima, koliko ih ostavljate kod kuće? Jeste li ih ikada prebrojali? Mi jesmo i u prosjeku ih imamo desetak na svim spomenutim mjestima. One koje smo izgubili ne brojimo;)
Jedna od kozmetičarke, od frizera, trgovine zdrave hrane, od velikih trgovačkih centara, knjižara…pun novčanik bi se sakupio.
Na odličnu ideju, kako spojiti praktičnost od koje će imati koristi i korisnici i pružatelji usluge, došli su renomirana tvrtka Margento i SPA-Wellness portal koji su predstavili svoj zajednički projekt prilagođen wellness centrima, beauty centrima, frizerskim salonima i hotelima. Margento je globalni pružatelj naprednih rješenja u mobilnim transakcijama koji je zajedno s SPA- Wellness portalom odlučio proširiti svoju uslugu i na korisnike u wellness industriji.
U čemu je inovacija?
Zaboravite na kartice, žigove, naljepnice – sve što vam treba kod takvog inovativnog sustava je – običan mobitel. Klijent poziva besplatan broj 0800 90 50 i prisloni mobitel uz terminal te uzima potvrdu o obavljenoj transakciji, a prilikom prve transakcije ispunjava upitnik o podacima koje želi podijeliti s pružateljem usluge. I to je sve.
Kupac potom pomoću svog mobitela ili preko internetskog servisa može pratiti stanje bodova, dobivati obavijesti mailom ili sms-om i što je najbolje – koristiti mobitel kod svih pružatelja ove usluge jer više nema potrebe za različitim karticama.
Inovativno, nema što!
Više o ovom projektu na: