Već nekoliko godina za redom Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ovaj 12. Mystery shopping dan održan je uz potporu Predsjednice RH Kolinde Grabar Kitarović te pod pokroviteljstvom Grada Zagreba i Hrvatske gospodarske komore.
Konferencija je bila posvećena kvaliteti usluge u maloprodaji, a održala se 8. ožujka u hotelu Antunović u Zagrebu. Dodijeljena je godišnja nagrada za posvećenost kvaliteti usluge Narodnim Novinama koju je preuzeo gospodin Bojan Vinek, Rukovoditelj korporativnih komunikacija.
Nakon toga su uslijedila interesantna stručna predavanja maloprodajnih tvrtki i stručnjaka iz maloprodaje, posebna gošća Veronica Karlsson iz Švedske, vlasnica jedne od najvećih agencija za mystery shopping i predsjednica odbora MSPA (međunarodnog udruženja MS agencija).
Premijerno su se prezentirati rezultati regionalnog istraživanja GUEST (mjerenje kvalitete usluge u cijeloj regiji) provedenog 2015. godine te rezultati istraživanja „Iš’o medo u dućan“ (mjerenje kvalitete usluge u raznim djelatnostima – Hrvatska) provedenog ove godine.
Konferencija svake godine ima za cilj sudionicima dati razne primjere uspješnih metoda za unapređenje poslovanja i dosezanja visoke razine kvalitete usluge koju zahtjeva današnji kupac. Sudionici su također prisustvovali edukativnim radionicama tvrtki Ramiro i Argo.