Svaka će se žena složiti da je prava sreća posjedovati jedan idealan komad odjeće, nosiv u raznim prilikama. Radilo se o nekom užurbanom danu ili sasvim suprotno, o opuštenom vikendu, važno je imati svog saveznika koji nikada neće razočarati ili ostaviti na cjedilu, a u kojem će se svaka žena osjećati fenomenalno.
Upravo taj saveznik u obliku najpoželjnije haljine, dolazi s potpisom hrvatskog brenda DeLight. Fokus ove kampanje je haljina koja savršeno prati liniju tijela, a njezina moć stoji u tome što se poput kameleona prilagođava raznim izdanjima.
Bilo da je riječ o nekom svečanijem događanju, uz par lijepih štikli i komad upečatljivog nakita, moguće je izgledati ženstveno i senzacionalno. Čak i ako je riječ o nekoj casual varijanti i ravnoj obući, u ovoj haljini je nemoguće proći nezamijećeno. Kaput, sako, baloner pa čak i kožna jakna, sve je dozvoljeno. Riječ je o vječnom komadu oko kojeg se poput idealne baze, gradi priča s bezbroj mogućnosti.
Svaki šav na mjestu, a preciznost izrade vrijedna je divljenja
Kvaliteta, kao i uvijek, zadovoljava najviše standarde te već godinama, brend DeLight glasi kao onaj čiji je svaki šav uvijek na mjestu, a preciznost izrade vrijedna je divljenja. Konkretno, ovu “kameleon” haljinu čini sastav od čak 95% vune i 5% elastina, a podstavu 95% viskoze i 5% elastina. Dolazi u više divnih boja, roza, zelena, bež, plava, crna, crvena. Izbor je velik, tako da svatko može pronaći nešto za sebe.
Sama kampanja odiše pomalo retro vibeom, koji je već godinama neizbježan i zaista popularan, razigran i prilagodljiv.
“Haljina je komad koji najmanje percipiram u dizajnu i proizvodnji, no ova haljina je komad u koji vjerujem jednako kao u naša odijela. Haljina koju sada predstavljamo je upravo ta haljina, koja poput DeLight odijela i kaputa, treba biti u ormaru svake žene i koja zaista pristaje gotovo svim građama ženskog tijela. Čvrsta tkanina daje dodatnu potporu i pravi “power” moment koji je divan dodatak samopouzdanju”, dodaje Ivan Friščić, dizajner i vlasnik brenda DeLight.
Za fotografiju i postprodukciju zaslužan je Franjo Matković, a ispred njegovog objektiva našla se Magdalena May Gero (IM Studio Model Agency). Kreativno vodstvo i styling potpisuju Slađana Divjak i Marko Plukavec, a za make up i styling kose odgovorni su Petra Sever i Zvonimir Andrić (Frizerski studio Glamour). Lokacija snimanja bio je novootvoreni Met Boutique Hotel Zagreb.
Sve novosti i čitav dostupan asortiman u kojem se nalaze i dobro poznata odijela, kaputi i haljine, možete uvijek pratiti i na službenoj web-stranici i društvenim mrežama brenda.
Pročitaj i ovo:
- DeLight – nezaustavljivi vječni klasici vrijedni divljenja u svakom smislu
- Panel #breastfriend obilježio početak mjeseca borbe protiv raka dojke
- Odijevanje za sreću: Kako je odjeća povezana s našim raspoloženjem?










