Antonela je odlučna mlada žena koja strpljivo uči i radi na ostvarivanju svojih snova. Još se kao djevojčica zaljubila u modu, a svoju je ljubav (nekoliko godina kasnije) pretočila u vrhunski održivi brend ‘AOB’. Antonelina je misija izrađivati bezvremensku odjeću i modne dodatke od kvalitetnih prirodnih materijala koji će uvijek imati onaj wow efekt. U kolekciji tako možete pronaći romantične i ženstvene haljine, torbe s anti-alergijskim ručkama, kožne rajfove i gumice za kosu od premium veganske kože. Što vam još Antoneline vrijedne ruke i maštovit um spremaju, otkrijte u nastavku.
Kada i kako ste razvili interes za modu? Što vam odjeća, moda i stil predstavljaju u životu?
– Moja je mama rođena u Parizu, tako da mi je još kao djevojčici prenijela svoju ljubav prema modi. Francuskinje imaju jedan posebni smisao za modu koji je tako prenesen i meni. Moda mi predstavlja Soif de vivre, u prenesenom značenju – način življenja.
Prije nego što ste pokrenuli svoju održivu modnu marku AOB, bavili ste se i dizajnom nakita brenda BijouxDiva. O kakvom je nakitu riječ?
– Tako je, BijouxDiva je moja „beba“ koja je prerasla ono čime se danas bavim. U studenskim sam danima pokrenula mali brend koji se bavio izradom nakita. Bijoux je francuska riječ za nakit, a vodili smo se time da su zapravo sve žene Dive.
Kada ste se odlučili baciti u kreiranje održive odjeće i dodataka?
– Bila sam jedna od onih žena koje su gomilale svoju odjeću, uvijek kupovale nove kolekcije, a nikad nisu imale što za odjenuti. Sva ta tkanina od koje je izrađena odjeća bila je loša i neprirodna. Tu se, dakle, razvila ideja za kvalitetnim komadom koji se može godinama reciklirati, a da pritom svaki put izgleda wow.
AOB je, dakle, prije svega održiva modna marka – koristite vegansku kožu i prirodne materijale poput pamuka i lana, a radite i custom komade po mjeri, a svojim torbama dodajte i čak anti-alergijske ručke. Koliko vam vremena treba za izradu jedne torbice i haljine?
– Sve ste jako dobro zapazili, izrada je zapravo satkana od pripreme. Sve počinje jednom skicom, skica prerasta u nacrte, nacrti prolaze kroz printer, nakon toga ide odabir tkanine, zatim probna izrada. Nakon te izrade najčešće ja nosim te komade kojima ispitujem funkcionalnost i kvalitetu, zatim ide sve ono što vi vidite – lijepa fotografija i plasiranje na web shop (smijeh).
Možete li nam približiti svoju kolekciju? Što sve u njoj možemo pronaći?
– Odjeća koja služi vama – to je misao vodilja kojom se vodimo. U našoj kolekciji možete pronaći odjeću i modne dodatke.
Postoji li možda neki komad koji vam je osobito drag? Što je prvo što ste ikad plasirali u sklopu brenda?
– Jako je teško odvojiti jedan komad, ali kada bih morala birati to bi bila košulja Erica. Nekoliko je puta predstavljena u magazinu Vogue. Od modnih dodataka bih izdvojila Vittoria Bag.
Vaš je rad predstavljen i u britanskom Vogueu i Harper’s Bazzaru UK. Kako reagirate na priznanja tih modnih giganata? Laskaju li vam?
– Vogue i Harper Bazzar su jedna velika i lijepa potvrda da idemo u pravom smjeru i da ono što radimo itekako vrijedi.
Što vama osobno znači dobar stil? Postoji li, po vama, komad odjeće kojeg bi svaka žena trebala imati u ormaru?
– Dobar stil znači da nosite odjeću koja odlično pristaje vama i vašem karakteru. Komad koji bi svaka žena trebala imati u svojemu ormaru je – sako.
Koje su prednosti, a koje mane toga kad si sam svoj šef? Nedostaje li vam nekada motivacije i/ili inspiracije?
– Prednost je ta da sve ovisi o vama, uspjeh i neuspjeh, a mana je da nemate radno vrijedno. Kad fizički ne radim, moj um i dalje ne miruje.
Kakvu odjeću volite privatno nositi? Kako biste opisali svoj osobni stil?
– Kod mene ne postoji privatno-poslovno, to je uvijek ista odjeća, samo je razlika u cipelama (smijeh). Svoj bih stil opisala kao klasični minimalizam s modernim dodacima koji sve to podignu na level up razinu.
Osim dizajniranja, vodite i blog Blonde Bloom na kojem pišete o modi, ali i umjetnosti, književnosti, pop kulturi…. Kako ste se odlučili na pokretanje bloga? Je li vam to svojevrstan ispušni ventil?
– Blonde Bloom ideja je koja je nastala nakon masterclassa digitalnog marketinga. Služi mi kao svojevrstan ispušni ventil jer jako volim pisati.
Kakvu nam novu kolekciju spremate? Kada izlazi?
– Ove smo godine mijenjali naš logotip, tako da smo dosta vremena uložili u rebranding. Analizom zahtjeva naših klijenta, odlučili smo još veći naglasak staviti na torbe. Nova kolekcija, koja će sadržavati veliki broj modela, izlazi kroz rujan.
Pročitaj i ovo:
- Ivana Pavić: “Kada nešto iskreno želiš i uložiš sav svoj trud, nema mjesta za neuspjeh“
- Katarina Baban: “Bez mašte i vjere da sve može završiti lijepo – nema pomaka”
- Ivana Mrduljaš: „Od gotovih perlica bračkog kamena dizajniram i izrađujem unikatan nakit“
Naturala Life br. 14
Pretplati se na tiskano izdanje časopisa Naturala Life ili ga kupi na odabranim prodajnim mjestima i uživaj u sadržajima koji inspiriraju i mijenjaju perspektivu. Online izdanje čitaj besplatno na servisu Issuu.
Promaknula su ti prethodna izdanja časopisa Naturala Life i Naturala Health? Pročitaj ih online!