Danas je u zagrebačkoj kultnoj kavani Johann Franck u Zagrebu održano zanimljivo modno brunch druženje te predstavljanje dizajnera i njihovih vizija, kampanje te novog koncepta povodom nadolazećeg Kaufland Fashion Weeka Zagreb koji će se održati sljedeći tjedan 8. i 9. lipnja na terasi Johann Francka u samom srcu Zagreba, na glavnom zagrebačkom trgu.
Direktorica Fashion Weeka Zagreb, Sarah Josipović predstavila je novi koncept na koji se odlično nadovezala i ovosezonska kampanja – Kako već svi znaju, nakon nekoliko sezona imamo novi modni dom koji će našim gostima, ali i našim dizajnerima pružiti jedno novo, drugačije i intimnije modno iskustvo. Želja nam je kolekcije dizajnera ove sezone predstaviti manjem broju izabranih gostiju, pravim ljubiteljima mode i kupcima. Cijeli koncept, zajedno s novom lokacijom podsjeća na nekadašnja gradska predstavljanja kolekcija domaćih dizajnera na kultnim stubama Gradske kavane gdje se i odvija i cijela priča naše kampanje starog Zagreba u kojoj glavne uloge imaju Vedrana Linardić, Jure Radnić, Lujo Kunčević i Ardian Hasani.
KFWZ otvorit će revija Marije Cvitanović koja je sa svojim brendom Marka ovaj put ostvarila suradnju s Pounjem, a prvi dan događanja zatvoriti će revija zločestog dečka domaće modne scene, Tonia Rica pod nazivom "Montura za na misu i poć u šćetu". Drugi dan revija otvara Marina Lacković sa svojom markom Larie koja će predstaviti kolekciju inspiriranu zlatnim dobom Hollywooda, a zatvoriti bezvremenska modna umjetnica i kiparica Ivana Popović. Svojim kolekcijama jesen/zima 2015. odabranoj publici predstavit će se i nekadašnje pobjednice Next Generation natječaja Sara Lončarić by blackpearl, Matea Jukić by Croatica, Simone Manojlović, Natalija Smogor, jedna od pobjednica Modnog Ormara Mirjana Klepić, Božica Medić Juraković by Axa, Igor Galaš & Mario Treščec, Mandali Mendrila, Ana Kujundžić, Martina Herak te modna škola Profokus – Nika Čuić, Martina Kovač, Snježana Sirovica, Petra Stojanović, Danijela Valetić Sever i Nikoline Ribarić. Svi oni još će jednom pokazati zašto hrvatski dizajn definitivno ima svoje mjesto i izvan Lijepe naše, a ugodnom druženju rado su otkrili i više o onome što spremaju.
Predstavljena je i humanitarna akcija koja će se odvijati tijekom događanja, a koju organizira novi partner događanja Kaufland. S obzirom na njihov koncept "Iz ljubavi prema Hrvatskoj“ zbog kojeg su se i odlučili poduprijeti domaći modni dizajn, odlučili su proširiti svoju humanitarnu akciju i za svaku svoju sliku s porukom koju posjetitelji KFWZ-a pošalju uz objašnjenje zašto vole Hrvatsku, doniraju 5 kuna dječjem Eko selu i Crvenom Križu.
Uz navedene revije u starozagrebačkom okruženju, na samo nekoliko metara od kultnog Manduševca, na najljepšoj terasi u gradu u intimnom okruženju, najiščekivanije i najposebnije izdanje Fashion Weeka Zagreb ove će sezone zasigurno ostati i zapamćen po nezaboravnoj atmosferi i druženju.