Velik dio svakodnevnih obaveza danas obavljamo jednostavnije zahvaljujući upotrebi tehnologije. Možemo li uopće zamisliti dan bez pravovremenih dogovora preko WhatsAppa ili provedbu velikih projekata bez e-maila? Mnoge uslužne djelatnosti isto su tako prepoznale raznovrsne prilike u upotrebi digitalnih rješenja i online marketingu, tako da svojim (potencijalnim) klijentima mogu pružiti najbolju uslugu.
Sve u par klikova
Na društvenim mrežama u par minuta pronalazimo, primjerice, koji frizerski saloni u našoj blizini koriste novu tehniku bojanja ili u kojoj su cjenovnoj kategoriji saloni s masažom koja nama najviše odgovara. Kad pronađemo idealan tretman, najjednostavnije je naručiti se direktno putem istog kanala, a to je često Facebook. Kako biti sigurni da je naš termin doista zapisan? Izaberite salone koji koriste RioBot, digitalnog asistenta koji 24/7 prima vaše želje u inboxu Facebook-stranice i uvrštava ih u raspored salona.
>> Saloniziraj se! Stigla je aplikacija koja štedi vrijeme
Jeste li jedna od onih osoba koja se drži dobrog rješenja i ne dopušta prolaznim trendovima da utječu na stiliziranje njene kose? Ako je vaš frizer saloniziran (salonizirati = ugoditi sebi i svojim klijentima), svi podaci o bojama i preparatima korištenima na vašoj kosi dostupni su pri idućem vašem dolasku, kao i informacija o djelatniku kod kojeg ste bili. To se na siguran način čini preko platformi Salonize i Salonized, koje vlasnicima salona, wellnessa, ordinacija i drugih uslužnih djelatnosti donose brojne mogućnosti.
Zadovoljan klijent, zadovoljan vlasnik
Primjerice, ako vlasnik salona vidi vašu RioBot narudžbu i uvidi da nema točnu nijansu koja vam je potrebna, može je preko navedenih platformi naručiti u bilo koje doba od uključenih dobavljača. S druge strane, ako se za depilaciju želite naručiti isključivo kod određene djelatnice, iz baze podataka lako je vidjeti kad je prvi slobodan termin.
Vlasnica tvrtke Salonize, Natalija Crnički, predviđa brz i nezaustavljiv daljnji razvoj digitalizacije u ovim područjima. – Ako niste uključeni u online svijet, hitno morate početi bar s malim koracima kako ne biste izgubili tržište. Klijentela voli imati sve informacije i opcije na dlanu, već sada neki kupuju artikle direktno preko Instagram objava, a ne biste vjerovali koliko pripadnika vaše ciljne skupine koristi internet i društvene mreže. Predrasuda je da starija generacija izbjegava moderna rješenja! – kaže Natalija Crnički.