Naturala.hr
  • Zdravlje
    • Dugovječnost
    • Zdravlje mozga
    • Zdravlje srca
    • Dijabetes
    • Nesanica
    • Neplodnost
    • Menopauza
    • Mentalno zdravlje
    • Fitness i joga
    • Zdravlje A-Z
    • Intimno zdravlje
    • Štitnjača
    • Odgovori našeg stručnjaka
  • Prehrana
    • Zdravi recepti
    • Superhrana
    • Mršavljenje
    • Nutricionisti savjetuju
    • Dodaci prehrani
  • Mindfulness
    • Meditacija
    • Osobni rast i razvoj
    • Opuštanje
  • Odnosi i veze
  • Ljepota
    • Njega kože
    • Njega kose
    • Wellness i spa rituali
    • Suplementi
  • Lifestyle
    • Putovanja
    • Doza inspiracije
    • Ispunjen život
  • Majčinstvo
    • Trudnoća
    • Zdravlje djece
    • Odrastanje
    • Obiteljski odnosi
  • Ekologija i održivost
    • Održivi životni stil
    • Održivi dom
    • Održiva moda i ljepota
  • Aktualno
    • Događanja
    • Intervju
    • Isprobali smo
    • Predstavljamo
    • Promocija
  • Leonarda Pavić: “Spol nikad nije bio kriterij – željela sam samo biti dobar komentator”
    • Posted on 25. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: privatna arhiva
  • Tommy Hilfiger otvorio vrata novouređene trgovine u Arena Centru: Klasičan američki stil uz moderan dizajn prostora
    • Posted on 25. studenoga 2025.25. studenoga 2025.
    • Foto: Bojan zibar
  • Zahvalnost je dobra za um, tijelo i raspoloženje – i još bolja za naš novčanik
    • Posted on 25. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: Pexels
  • Calvin Klein trgovina u Arena Centru zasjala u novom izdanju: Minimalizam, moderne siluete i zimski must-have komadi
    • Posted on 25. studenoga 2025.25. studenoga 2025.
    • Foto: Bojan Zibar
  • 3 navike koje ubrzavaju pojavu bora (i načini da ih ublažite)
    • Posted on 25. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: freepik, Pexels
Naturala.hr
  • Zdravlje
    • Dugovječnost
    • Zdravlje mozga
    • Zdravlje srca
    • Dijabetes
    • Nesanica
    • Neplodnost
    • Menopauza
    • Mentalno zdravlje
    • Fitness i joga
    • Zdravlje A-Z
    • Intimno zdravlje
    • Štitnjača
    • Odgovori našeg stručnjaka
  • Prehrana
    • Zdravi recepti
    • Superhrana
    • Mršavljenje
    • Nutricionisti savjetuju
    • Dodaci prehrani
  • Mindfulness
    • Meditacija
    • Osobni rast i razvoj
    • Opuštanje
  • Odnosi i veze
  • Ljepota
    • Njega kože
    • Njega kose
    • Wellness i spa rituali
    • Suplementi
  • Lifestyle
    • Putovanja
    • Doza inspiracije
    • Ispunjen život
  • Majčinstvo
    • Trudnoća
    • Zdravlje djece
    • Odrastanje
    • Obiteljski odnosi
  • Ekologija i održivost
    • Održivi životni stil
    • Održivi dom
    • Održiva moda i ljepota
  • Aktualno
    • Događanja
    • Intervju
    • Isprobali smo
    • Predstavljamo
    • Promocija
0
0

Početna stranica Aktualno Događanja Sales4Future: Svjetski stručnjaci su složni – bez autentičnosti nema uspješne prodaje

  • Događanja

Sales4Future: Svjetski stručnjaci su složni – bez autentičnosti nema uspješne prodaje

U zagrebačkom Mozaik Event Centru o umijeću prodaje i brendiranja govorili su stručnjaci iz različitih područja, a u jednoj su ideji ipak bili ujedinjeni – bez autentičnosti nema uspjeha

  • Posted on 21. studenoga 2025.21. studenoga 2025.
  • 4 min
  • Autor: PR objava
  • Foto: Sales4Future
Total
0
Shares
0
0
0
Total
0
Shares
0
0
0

Nakon ogromnog uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno je oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s novom konferencijom pod nazivom Sales4Future. U zagrebačkom Mozaik Event Centru o umijeću prodaje i brendiranja govorili su stručnjaci iz različitih područja, a u jednoj su ideji ipak bili ujedinjeni – bez autentičnosti nema uspjeha.

U prvom bloku, „SALES DESIGN: Kako dizajn postaje strateško prodajno oružje – od fizičkog do emocionalnog i kognitivnog“, o putu do međunarodnog priznanja govorio je višestruko nagrađivani hrvatski arhitekt Ante Vrban, a serijska poduzetnica s multidisciplinarnim doktoratom iz računalnih znanosti i psihologije, dr. Vanja Ljevar objasnila je zašto je personalizacija imperativ u suvremenoj prodaji.

Istu misao nastavio je utjecajni američki industrijski dizajner Karim Rashid koji je kroz bogatu karijeru surađivao s brojnim luksuznim i svjetski poznatim brendovima kao što su Kenzo, Hugo Boss, Audi i Samsung. Poznat po spajanju funkcionalnosti i futurističke estetike, Karim je upozorio na to da živimo u vremenu „istosti“, ili kako je on to pogrdno nazivao, „bež periodu“. Vrijeme je to obilježeno pasivnošću, strahom te imitiranjem već poznatog. „Istost“ je, kaže, zahvatila i tvrtke kojih je danas više nego ikad, ali poručuje kako takvi brendovi vjerojatno neće opstati.

Nakon ogromnog uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s konferencijom Sales4Future.

“Digitalno doba donijelo nam je nikad veću transparentnost, zbog koje smo u potpunosti izloženi, a to znači da moramo prihvatiti iskrenost kao dio vlastitog brenda. Moramo riskirati, pratiti vlastitu viziju i ne gledati što konkurencija radi. Personalizirajte i prilagodite brend jer tko god bude neiskren jednostavno neće uspjeti”, poručio je Rashid.

U drugom bloku „SALES BRANDING: Strategije utjecaja, povjerenja i dugoročne vrijednosti kod kupaca kroz vlastiti brend“ publiku je inspirirao i nasmijao bosanskohercegovački motivacijski govornik dr. Kenan Crnkić. Govorio je o važnosti odabira pozitivne perspektive u životu te svemu što ona može donijeti.

Nakon ogromnog uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s konferencijom Sales4Future.

Hrvatska psihoterapeutkinja i poduzetnica Sara Peranić govorila je o izazovima s kojima se poduzetnici, ali i poduzetnice, suočavaju u svakodnevnom radu i na putu do uspjeha. Dinamično predavanje održao je britanski stručnjak za prodaju putem društvenih mreža Daniel Disney, a s publikom je podijelio nova znanja iz marketinga i osobnog brendiranja. U posljednjem predavanju bloka, britanska stručnjakinja za osobni brend Amelia Sordell donijela je najnovije podatke o načinima brendiranja na društvenim mrežama, s naglaskom na LinkedIn.

Nakon ogromnog uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s konferencijom Sales4Future.

Iako posljednji, blok „HC SALES: Kako dominirati tržištem profesionalnim i emocionalnim “knockoutom”?“ započeo je itekako borbeno, s panelom FNC-a, regionalnog borilačkog fenomena koji je po prvi put nastupio na konferencijskoj pozornici. Kako su prikupili snažnu bazu obožavatelja i koja je tajna uspješnog brendinga otkrili su osnivač FNC-a, Dražen Forgy Forgač, borac Vaso Psycho Bakočević iz Crne Gore te direktor marketinga  FNC-a Matej Filipčić.

U idućem predavanju, influencerica godine Meri Goldašić ispričala o gradnji  osobnog brenda temeljenom na iskrenosti i humoru, a za sam kraj organizatori su sačuvali vodećeg svjetskog trenera prodaje, 31-godišnjeg Daniela G-a, čije obuke je prošlo više od dva milijuna ljudi. Publici je dao vrlo koristan savjet ukazavši na psihologiju kupca koji se na kupnju odluči tek onda kad mu prodavač ukaže na sve negativno što može proizaći iz budućnosti bez tog što mu nudi.

Nakon ogromnog uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s konferencijom Sales4Future.

Otkrio je kako zadržati pažnju kupca, opisujući najčešće greške prodavača.

„Svaki kupac pokušava izbjeći osjećaj da će ga prodavač natjerati da kupi nešto. Upravo zato, morate razmišljati kao lav, ali ponašati se kao janje. To znači da kupcu morate pružiti osjećaj da u svakom trenutku može izaći iz razgovora – svaki prodavač koji uspije ostati u razgovoru će uspjeti“, rekao je Daniel G.

Konferencijom Sales4Future Prodajni Mindset nastavlja misiju unaprjeđenja prodajnih vještina i jačanja njene reputacije u Hrvatskoj i regiji. Njeni začetnici, iskusni poduzetnici Vedran Sorić i Ognjen Bagatin najavili su i spajanje Prodajnog Mindseta s ograncima u Sloveniji i Dalmaciji, a govorili su i o važnosti prodaje kao odjela.

Nakon ogromnog uspjeha konferencije „The Wolf Strikes Again”, Prodajni Mindset ponovno oduševio više stotina posjetitelja, ovaj put s konferencijom Sales4Future.

„Prodaja je krvotok svake organizacije. Naravno, i drugi odjeli su bitni, ali ako oni stanu, situacija se nekako riješi, ali ako prodaja stane, krv ostane bez kisika – nema prihoda i nema budućnosti. Zdravlje organizacije gleda se kroz prodaju, zato ona nije samo odjel nego motor jedne organizacije, a „mindset“ je motor prodavača“, poručili su organizatori Vedran Sorić i Ognjen Bagatin.

Prodajni Mindset nastavlja raditi na profesionalizaciji i jačanju standarda prodaje, a najavili su i iduće izdanje konferencije, koje će se održati 13. studenog 2026. godine.

Total
0
Shares
0
0
0
Prethodni članak
  • Predstavljamo

Hotel Esplanade sinoć je zasjao u znaku Neba

  • Posted on 21. studenoga 2025.21. studenoga 2025.
  • Autor: Pr objava
  • Foto: MoreMedia production
Pročitaj
Sljedeći članak
  • Intervju

Ivan Vrbanec: “U kuhinji ne treba filozofirati – jednostavnost je najiskrenija forma kuhanja”

  • Posted on 24. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
  • Autor: Nikolina petan
  • Foto: Privatna arhiva
Pročitaj
Pročitaj i ovo
Pročitaj
  • Događanja

Rep Croatia Airlinesa prepoznat kao primjer vrhunskog industrijskog dizajna

  • Posted on 20. studenoga 2025.20. studenoga 2025.
  • 2 min
  • Autor: Croatia Airlines PR
  • Foto: Croatia Airlines
Pročitaj
  • Događanja

HUHIV & Safe vibes: Jutarnji tulum s porukom – zabava, edukacija i podrška povodom Svjetskog dana AIDS-a

  • Posted on 20. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
  • 2 min
  • Autor: pr objava
  • Foto: Promo
Pročitaj
  • Događanja

Kada skromnost postane lekcija neslomljivosti – s konferencije Poduzetnički mindset poslane snažne poruke

  • Posted on 10. studenoga 2025.10. studenoga 2025.
  • 5 min
  • Autor: PR objava
  • Foto: Sanjin Kaštelan / Luka Dubroja
Pročitaj
  • Događanja

Održana svečana promocija knjige “Mirisni kodovi esencijalnih ulja“ Zrinke Jezdić

  • Posted on 6. studenoga 2025.6. studenoga 2025.
  • 2 min
  • Autor: PR objava
  • Foto: Promo
Pročitaj
  • Događanja

Poliklinika Bagatin obilježila 30 godina izvrsnosti u estetskoj medicini

  • Posted on 5. studenoga 2025.5. studenoga 2025.
  • 2 min
  • Autor: pr objava
  • Foto: promo
Pročitaj
  • Događanja

Pozornica neslomljivog duha – Unbreakable II donosi inspirativne priče poduzetnika, sportaša i umjetnika

  • Posted on 30. listopada 2025.30. listopada 2025.
  • 5 min
  • Autor: PR objava
  • Foto: Poduzetnički mindset
Pročitaj
  • Događanja

Stvarnosti koje dijelimo: Radionica fotografiranja hrane u sklopu Zagreb Design Weeka 2025.

  • Posted on 29. listopada 2025.29. listopada 2025.
  • 4 min
  • Autor: Vedrana Orlović
  • Foto: Vedrana Orlović
Pročitaj
  • Događanja

Održan prvi Medikor Pharma Club – novo mjesto povezivanja i inspiracije za ljekarnike

  • Posted on 20. listopada 2025.20. listopada 2025.
  • 2 min
  • Autor: mEDIKOR PR
  • Foto: mEDIKOR
Croatia Airlines
Poliklinika Bagatin
Poliklinika Sinteza
Poliklinika Sinteza
Najnovije
  • Black Friday s Croatia Airlinesom – savršena prilika za planiranje putovanja!

    • Posted on 25. studenoga 2025.25. studenoga 2025.
    • 2 min
    • Foto: Promo
    Pročitaj
  • Oporavak mišića: 5 trikova koje koriste profesionalci – i zašto ih trebate i vi

    • Posted on 24. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • 3 min
    • Foto: Pexels
    Pročitaj
  • Vaša “osjetljivost na gluten” možda znači nešto sasvim drugo – evo i što

    • Posted on 24. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • 3 min
    • Foto: Pexels
    Pročitaj
  • 6 zdravih sokova za snažniji imunitet i više energije svaki dan

    • Posted on 24. studenoga 2025.21. studenoga 2025.
    • 5 min
    • Foto: Pexels
    Pročitaj
  • Black Friday u Ljekarni247: Izdvajamo 5 favorita koje vrijedi dodati u košaricu

    • Posted on 24. studenoga 2025.21. studenoga 2025.
    • 3 min
    • Foto: Medikor
    Pročitaj
Izdvojeno
  • 1
    Leonarda Pavić: “Spol nikad nije bio kriterij – željela sam samo biti dobar komentator”
    • Posted on 25. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: privatna arhiva
  • 2
    Tommy Hilfiger otvorio vrata novouređene trgovine u Arena Centru: Klasičan američki stil uz moderan dizajn prostora
    • Posted on 25. studenoga 2025.25. studenoga 2025.
    • Foto: Bojan zibar
  • 3
    Zahvalnost je dobra za um, tijelo i raspoloženje – i još bolja za naš novčanik
    • Posted on 25. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: Pexels
  • 4
    Calvin Klein trgovina u Arena Centru zasjala u novom izdanju: Minimalizam, moderne siluete i zimski must-have komadi
    • Posted on 25. studenoga 2025.25. studenoga 2025.
    • Foto: Bojan Zibar
  • 5
    3 navike koje ubrzavaju pojavu bora (i načini da ih ublažite)
    • Posted on 25. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: freepik, Pexels

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter

PRATITE NAS
0
0
Najnovije objave
  • Priprema doma za zimu: kako da bude topao, siguran i pametno organiziran
    • Posted on 24. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: Samsung
  • Ivan Vrbanec: “U kuhinji ne treba filozofirati – jednostavnost je najiskrenija forma kuhanja”
    • Posted on 24. studenoga 2025.24. studenoga 2025.
    • Foto: Privatna arhiva
  • Hotel Esplanade sinoć je zasjao u znaku Neba
    • Posted on 21. studenoga 2025.21. studenoga 2025.
    • Foto: MoreMedia production
  • Mislite da vam SPF ne treba zimi? Dermatolozi se s tim ne slažu
    • Posted on 21. studenoga 2025.21. studenoga 2025.
    • Foto: Pexels
O nama
  • Impressum
  • Opći uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti i politika kolačića
  • Kontakt
Naturala.hr
  • Zdravlje
  • Prehrana
  • Mindfulness
  • Odnosi i veze
  • Ljepota
  • Lifestyle
  • Majčinstvo
  • Ekologija i održivost
  • Aktualno
COPYRIGHTS © 2025 NATURALA.HR. ALL RIGHTS RESERVED.

Upiši traženi pojam i stisni Enter.