Aleksandra Dojčinović svoju je novu kolekciju ekskluzivno predstavila u petak, 20. ožujka, na pretposljednjoj večeri ovogodišnjeg BIPA FASHION.HR-a, najvažnijeg regionalnog modnog događanja. I ove godine, šesti put zaredom, Aleksandra je na BIPA FASHION.HR-u nastupila pod pokroviteljstvom Opela, točnije nove Opel Corse.
Aleksandra Dojčinović, koja je Opelovo zaštitno lice za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, predstavila je još jednu prepoznatljivu priču svojeg branda Lei Lou, ali i ovaj put s malim pomakom.
– U novoj, ovaj put još ženstvenijoj Lei Lou kolekciji, vraćamo se u vrijeme o kojem nam s čežnjom i nostalgijom pričaju naše mame – tvrdi poznata dizajnerica. Njezina nova kolekcija još je jedna prekrasna modna priča o dami koja kombinira najbolje od ludih sedamdesetih u današnjem vremenu, a koja se kožnu suknju ili baršunastu haljinu ne boji, na pravi način, nositi ni ljeti.
Poklonice nježne strane mode oduševit će se novim tonovima viskozne i pamučne čipke, a sve u kombinaciji boje vina i pastelnih boja, koje su s vremenom postale Lei Lou zaštitni znak. Vedrinu kolekciji daju i karirane haljinice, volani i nekad popularne ‘žabice’ na košuljama, dok će se za dašak elegancije i profinjenosti pobrinuti fini pozlaćeni gumbi, kao i pozlate na kopčama narukvica i remenja. Uoči same revije publiku je iznenadio atraktivni i dinamični plesni performans kojim je predstavljena nova Opel Corsa nakon čega su svi uživali u najnovijim Lei Lou kreacijama.