Pod sloganom Lykke – nakit s dozom sreće, svojom prvom modnom kampanjom ovaj mladi hrvatski brend donosi nam apsolutni novitet u dosadašnjem poimanju nakita. U svom asortimanu nude dvije vrste ogrlica – Talismane sreće te Mirisne medaljone čija je zajednička poveznica mogućnost personalizacije te sreća i pozitivne emocije koje nakit budi u ženi. – Naša je misija kreirati jedinstven i dragocjeni nakit koji se njeguje, a potom se prenosi kroz generacije. S pomno odabranim materijalima i beskrajnim idejama svaka ogrlica s mirisnim medaljonom i talismanom sreće postaje priča – djevojke, žene, njezinih avantura i nakita koji je preobražava – ističu Darija Kovačević i Krešimir Petrić koji stoje iza ovog kreativnog brenda. Jedna od odlika Lykke nakita je visoka kvaliteta materijala, što je posebno bitno kod mirisnog nakita. Lykke nakit je hipoalergen i primjeren i za najosjetljiviju kožu.