Poznati nogometni stručnjak Joško Jeličić ovih je dana najtraženije lice TV ekrana. Svakodnevno komentiranje utakmica pred kamerama zahtjeva besprijekoran izgled. Stoga je Joško potpisao svoj prvi veliki transfer, i to onaj modni.
Zašto baš Bleu Homme brand?
Jer je stvoren je za modernog i samosvjesnog muškarca u pokretu, koji bira stylish i udobne modne komade. Outfite koje je Joško odabrao za svoje televizijske nastupe, kako sam kaže, voljet će godinama.
Ono što je važno naglasiti da Bleu Homme brand nudi kvalitetu, autentičan je, profinjen, a ujedno naglašava onu pomalo neukrotivu mušku narav. Zavirite li u nekih od dućana s potpisom ovog branda zadavit će vas modni I lifestyle artikli koji su ručno obrađeni, a svoju ponudu konstantno nadograđuju. To je prepoznao I jedan od najpoznatijih nogometnih komentatora na ovim prostorima.
Kampanju s Joškom Jeličićem u glavnoj ulozi snimio je etablirani hrvatski fotograf Srećko Rundić u prostorima zagrebačkog kultnog kluba Katran, a Joško je bar na jedan dan umjesto nogometnog komentatora postao model.
– Drago mi je da je netko prepoznao moj modni izričaj i prepoznao u meni potencijalnog partnera. Odnosno da je u meni prepoznao idealnog partnera. Jako mi je stalo do suradnje prvenstveno s hrvatskim brandom jer se kvaliteta vidi na prvi pogled. Drago mi je da sam dio ove modne priče – izjavio je tijekom snimanja Joško Jeličić.
Cijena koja opravdava kvalitetu
Bleu Homme brand nastao je 2015. godine otvaranjem prvog dućana u Dubrovniku. U vrlo kratkom vremenu otvorene su i poslovnice u Zagrebu i Zadru. Danas zapošljava preko 30 mladih ljudi, profesionalaca u svojim segmentima. Tajna uspjeha Bleu Hommea je u kvaliteti koju nude postojećim i novim kupcima po cijenama koje opravdavaju kvalitetu. Visokokvalitetni materijali i vrhunska izrada s posebnom pažnjom posvećenom detaljima stavlja ih na poziciju najboljeg muškog premium brenda u Hrvatskoj.
Iza tvrtke koja ima specifičan pristup tekstilu – ne samo po lakoći održavanja, već i po dizajnu, krojevima i kvaliteti, stoji čitav opus zaposlenika koji nastoje kupcima pružiti maksimalnu vrijednost za proizvode koje nude. Širina ponude te jedinstveni i prepoznatljivi proizvodi čine Bleu Homme brandom koji se pamti, kojem se i žene i muškarci rado vraćaju.
– Bleu Homme je institucija vrhunske odjeće i modnih dodataka namijenjenih svakom modno osviještenom muškarcu. Mi konstantno pratimo trendove,njegujemo individualni pristup za razliku od masovne proizvodnje o kojoj svakodnevno možemo čitati u medijima. Kvalitetu koju mi nudimo neprocjenjiva je, upravo iz tog razloga jer biramo samo najfinije materijale, sve što vidite u našim dućanima šivamo i u manjim količinama. Tako da pitanje koje vječno muči mnoge da se na radnom mjestu, izlasku ili u bilo kojoj drugoj prilici ne nađete u istoj odjevnoj kombinaciji s još jednom osobom, vjerujte nam, ako ste naš kupac je nemoguće.Upravo iz razloga da svim kupcima prilazimo na osobnoj razini. No,osim mode, Bleu Homme ponuda sadrži i ostale dodatke lifestyle segmenta, a to su: parfemi, selektivna pića, cigare te ostali modni i lifestyle dodaci. Samo mogu reći da se u našim dućanima možete osjećati kao kod kuće – ističe vlasnik Bleu Homme branda Sanel Skenderović.
Zanimljiv dizajn, konstantne modne inovacije, vrhunsku nosivost te idealan omjer cijene i kvalitete značajke su ovog brenda.
Zavirite u dućane i uvjerite se sami!
Više o BLEU HOMME doznajte na Facebooku, Instagramu i webshopu www.bleuhomme.com