Danas je tvrtka Procter&Gamble, u društvu Janice i Marice Kostelić te predstavnice HOO-a, Morane Paliković Gruden, predstavila projekt „Hvala ti mama“ – sastavni dio globalne P&G-ove kampanje s ciljem poboljšanja života milijuna majki diljem svijeta. P&G će u Hrvatskoj, zajedno s Hrvatskim olimpijskim odborom, u sklopu ove kampanje pokrenuti i program novčane potpore budućim olimpijcima kako bi se sa što manje briga posvetili postizanju sportskih uspjeha i oživljavanju vrijednosti olimpizma.
Procter & Gamble, tvrtka koja stoji iza tržišnih marki kao što su Pampers, Pantene Pro-V, Wella, Always, Ariel i Gillette, prošle je godine u sklopu Olimpijskih igara u Londonu pokrenula provedbu desetogodišnjeg partnerstva s Međunarodnim olimpijskim odborom. P&G je partnerstvo potpisao na globalnoj razini, a ono je kroz suradnju s nacionalnim olimpijskim odborima aktivno i na lokalnim tržištima. U skladu s tim, i ove se godine nastavlja suradnja s Hrvatskim olimpijskim odborom, pa će svi kupci P&G-ovih proizvoda u razdoblju od 1. siječnja do 28. veljače već samim činom kupnje moći izravno dati svoj doprinos dobrotvornom fondu.