Kornjača kao upornost koja pobjeđuje brzopletost. U modernom dobu i trendovima koji se mijenjanju kao brzi zec. Dosljednost brendova essence i CATRICE te samospoznaja o sposobnosti da na mudar način donosu na beauty stalke krajnjim kupaca kvalitetan, cjenovno pristupačan trendi proizvod, a pri tome da ne štete svome okruženju, a sve to uz timski rad zaslužna je za njihov uspjeh.
Pouka basne kornjača i zec “da spor i staložen pobjeđuje” promijenila se kako se i trendovi mijenjaju, a to je da sada pobjeđuje staložen i brz, zapravo onaj koji reagira najbolje na promjene i pritom brine o svemu što ga okružuje.
Visokokvalitetni i cjenovno pristupačni make up brendovi essence i CATRICE implementiraju globalnu sustainability strategiju brendova lokalno, te su već treću godinu zaredom timski udruženi u predivnoj priči čišćenja plaža.
Ovoga puta, inspirirani mudrim kornjačicama u mjesecu kada se obilježava Svjetski dan morskih kornjača, odlučili su posjetiti Lošinj u Oporavilištu za morske kornjače.
essence i CATRICE ne samo da brinu za životnu sredinu, već i jako vole životinje. Također, od samog su postojanja cruelty free jer ne testiraju na životinjama niti koriste sastojke koji su testirani na životinjama.
Članovi tvrtke VM2 COSMETICS posjetili su i Lošinjski edukacijski centar o moru te novčanom donacijom podržali edukacijsku ulogu i ulogu podizanja svijesti javnosti koju provodi Institut Plavi svijet. Na kratkoj i vrlo poučnoj edukaciju u Institutu o morskim kornjačama koje obitavaju u Jadranskom moru naučili su i da morske kornjače stradavaju zbog posljedica zagađenja mora različitim otpadom, posebno plastičnom ambalažom koju progutaju zamijenivši je za hranu te u ribarskim mrežama ili od posljedica ranjavanja brodskim propelerom.
Drugi dan uputili su se na otok Ilovik gdje su zajedno sa lokalni mještani kao i influencerima BALKAN TOP STAR emisije održali akciju čišćenja plaže kako bi podigli svijesti javnosti o važnosti zaštite i očuvanja kornjača i naših plaža. Čistili su najveću uvalu na otoku s pješčanom plažom Paržine na jugoistočnoj strani otoka.
Za Ilovik se kaže da je otok cvijeća, jer gotovo oko svake kuće cvatu oleandri, palme, ruže i drugo cvijeće, a specifičnost ovog otoka su visoka stabla eukaliptusa, ujedno je i otok pješaka jer na njemu nema automobila. Kornjače i cvijeće i more bili su i više nego dovoljni za sreću i pouku da radimo timski i djelujemo za održivi način življenja. Za dobrobit nas samih i svega što nas okružuje.
Osim sudjelovanja u akcijama čišćenja oba brenda rade na stalnom smanjenju upotrebe mikroplastičnih čestica, prilikom koje je ušteđeno oko 300 tona novih plastika, kao i na proizvodnji klimatski neutralnih i veganskih proizvoda. Tvrtka vlasnik brendova, cosnova Beauty je klimatski neutralna tvrtka.
Pročitaj i ovo:
- Održivost na plaži: 5 zlatnih pravila za očuvanje obale
- Kako održivi dizajn doprinosi očuvanju Planete i ekološkog okruženja
- Recikliranje kod kuće: 4 jednostavna savjeta za očuvanje planeta