Osim što brine o kosama brojnih domaćih dama iz sfere javnoga života, Zvonimir Franić je i uspješan poduzetnik, koji je svoju poduzetničku priču započeo prije više od 10 godina. Otvorenjem novog luksuznog salona pokazao je kako se poduzetnički uspješno razvija iz godine u godinu te kako ima još puno toga za pokazati. U intervjuu koji slijedi, otkrio nam je kako se odvijao njegov poslovni rast, koje alate komunikacije koristi za promociju svog salona, ali i ima li neostvarenih želja.
Vaš salon preselio je na novu lokaciju, a novi interijer oduševljava. Kada ste odlučili da je vrijeme za ovakav korak?
Odluka o preseljenju u veći prostor počela se nametati kao neminovni korak prije nekoliko godina, a zatim je potraga za adekvatnom lokacijom odužila sam realizaciju. Kako je moj posao postepeno rastao i razvijao se, tako je i postalo jasno da ću morati napraviti taj iskorak u smjeru novog salona.
Po čemu se salon Franić razlikuje od drugih salona u Hrvatskoj?
Teško mi je uspoređivati ili analizirati poslovanje kolega jer svatko ima svoj jedinstven pristup i način rada. Frizerstvo je ono što nas povezuje strukovno, no sve ostalo ovisi o nizu parametara koji su specifični za nečije poslovanje. Kao frizere, razlikuju nas tehnike na koje se oslanjamo, brandovi koje koristimo, pristup klijentima, stilovi koje preferiramo. Izuzetno je puno krativnih finesa u frizerstvu, a to je upravo ono što obožavam u svom poslu.
Jedan ste od najpoznatijih frizera u Hrvatskoj. Koliko ste dugo gradili svoj brend? Što je sve potrebno za uspješan osobni brending?
Brendiranje se događalo postupno, samim procesom mog poslovnog rasta i razvoja. Rezultat je stalnih usavršavanja, isprobavanja novih tehnika i proizvoda te potvrdom kvalitete mog rada od strane mnogih vjernih klijenata. Smatram kako brendiranje, bilo osobno ili bilo da se radi o nekom proizvodu, nije jednokratan događaj kojim se stiče neki epitet, već proces koji traje cijeli radni vijek u kojem uvijek i ponovo morate opravdati kvalitetu.
Koliko su vam društvene mreže pomogle u promociji vašeg salona?
Društvene mreže su apsolutno odličan alat komunikacije i promocije, no ako iza lijepih fotografija i zabavnih videosadržaja ne stoji pouzdana kvaliteta te predan rad i posvećenost, društvene mreže postaju beznačajne. Ljudi neće podržati nešto u čemu ne prepoznaju kvalitetu.
Koja je vaša neostvarena želja kada je karijera u pitanju?
Neskromno je reći kako nemam neostvarenih želja jer imam mnogo poslovnih planova. Primarno mi je frizerstvo, no tu su i druge grane beauty industrije koje mi privlače pažnju. Stalno isprobavam nove inovativne proizvode i pratim kako se razvijaju segmenti tog doista opsežnog i zanimljivog dijela tržišta.
Pročitaj i ovo:
- Zavirite u najljepši frizerski salon u Hrvatskoj koji svojim uređenjem stoji uz bok salonima svjetskih metropola
- Besprijekorna kosa koju svi žele imati – Hair by Franić
- Kosa diljem svijeta: Manje poznate, a itekako učinkovite metode