Dugogodišnja, obostrana posvećenost ljepoti i njezi kose i kože spojila je frizera Zvonimira Franića i vizažista Karla Rusana. Predanost svom poslu, nepresušan izvor kreativnosti i prethodne suradnje dovele su ih do spajanja znanja i iskustva te stvaranja novog poslovnog modela.
Upuštanje u ovaj zanimljiv i izazovan poslovni pothvat urodilo je plodom jer se na adresi zagrebačkog Kaptol Centra otvara The Rite Store, beauty concept store koji će u svojoj ponudi ujediniti high end brendove za njegu tijela, kože i kose, te preparativnu i dekorativnu kozmetiku renomiranih brendova s limitiranom distribucijom.
Svi proizvodi The Rite Storea certificirani su kao premium brendovi u beauty industriji. Glavni fokus svakako su zdravlje i ljepota, stoga su svi proizvodi, koji će biti u ponudi, pažljivo odabrani. Također, u ponudu su dodani i probrani nišni parfemi te mirisne svijeće kao sve popularniji segment uređenja doma.
Nišni parfemi pričaju vašu priču i naglašavaju vašu ljepotu
U zadnjih nekoliko godina nišna industrija postaje sve popularnija i traženija, stoga ne čudi kako su ih ovi mladi poduzetnici odlučili uvrstiti u svoju ponudu. Svrha nišnih parfema je da ispričaju vašu priču i naglase vašu individualnu ljepotu. Svi sastojci su čisti i puno većih koncentracija nego u mainstream parfemima. The Rite Store će svakom klijentu osigurati odabir svog osobnog signature mirisa koji pouzdano neće imati svatko.
Rezultat strasti prema luksuznim proizvodima za njegu kože i kose
Najuspješniji poduzetnik mlađe generacije, Zvonimir Franić, rekao je kako je već duže vrijeme imao želju proširiti poslovanje na dodatan segment koji bi bio komplementaran s već postojećim poslovnim modelom. “Frizerstvo je moje primarno područje i zasigurno se neću od njega, osobno i poslovno, nikad posve odmaknuti. No logično je da svako poslovanje mora rasti i razvijati nove projekte da bi bilo i ostalo uspješno i tržišno relevantno”, ističe Zvonimir.
Ovaj poslovni plan proizašao je iz strasti prema luksuznim proizvodima za njegu kože i kose koja se tijekom godina pretvorila u istraživanje tržišta te analiziranje i isprobavanje svjetski hvaljenih proizvoda za njegu. Uz podršku stručnog vizažista Karla Rusana i njegovo poznavanje dekorativne i preparativne kozmetike ubrzo se rodila ideja o The Rite Store konceptu.
Kao vizažist, Karlo Rusan, zagovaratelj je važnosti njege kože i lica. “Važnost njege i odabira pravih proizvoda uvijek nastojim istaknuti i svojim klijenticama. Zvonimir i ja dijelimo poslovnu viziju The Rite Store koncepta, a ujedno i estetiku. Iza nas su brojni zajednički projekti, a The Rite Storeu se posebno radujemo jer ćemo našu zajedničku strast prema vrhunskim beauty proizvodima podijeliti s klijentima”, rekao je Karlo.
Oaza u centru grada
“The Rite Store nalazi se na vanjskom otvorenom trgu Kaptol Centra. Osmišljen je u prirodnim zemljanim tonovima kao podloga bogatoj paleti proizvoda. Zidovi izvedeni u tehnici na bazi gline prostoru daju taktilnost, lomljeni travertin strukturalnost, drvo toplinu, metal čistoću, a staklo prozračnost. Sadržaj niché parfumerije smješten je po obodu prostora s par slobodno pozicioniranih postamenata. Prostor je posvećen njezi tijela, lica i kose, a slobodnostojeći umivaonik ispred lomljenog ogledala apostrofira obred čišćenja i njege”, istaknuli su Boris Labaš i Ana Brebrić iz arhitektonskog studija kvadrat B.
Poslovni partneri Franić i Rusan uložili su dosta vremena i u odabir same lokacije dućana. Tako su se odlučili za Kaptol Centar koji je ujedno lako dostupan, ali i pomalo izdvojen iz gradske vreve. Time nudi mir i određenu intimu, a to su pogodnosti koje su nudili svojim klijentima tijekom godina dosadašnjeg poslovanja i s njima žele nastaviti i dalje. Uz to što ovaj concept store obuhvaća proizvode koji su u samom vrhu svjetskog beauty luksuza, za The Rite Store dodatno su odabrani samo ekskluzivni i teže dostupni brendovi. Svaki od odabranih brendova odlikuje pomno planiranje u proizvodnji proizvoda, odabrane sastojke te limitirane količine koje su tržišno teško dostupne.
Osim u Zagrebu, The Rite Store svoju će ponudu postupno proširiti i regionalno na zemlje jugoistočne Europe kao ekskluzivni zastupnik za odabrane brendove, a pred ovim mladim poduzetničkim duom nalazi se još mnogo planova koje s velikom željom čekaju pretvoriti u stvarnost.
Pročitaj i ovo:
- Sinteza Skin Clinic bogatija za vrhunsku dermatologinju – dr. Jolandu Kanižaj Rajković
- Dr. Jolanda Kanižaj Rajković: “Neodgovarajuća njega najčešći je uzrok nezadovoljstva izgledom vlastite kože”
- Zrela koža lica: 6 super savjeta koji će je držati lijepom i njegovanom