Danas su članovi Uprave dm-a predstavili rezultate poslovne godine 2023./2024., u kojoj je promet dm-a ostvario rast od 17,46 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dosegnuvši 518 milijuna eura. Nastavljen je trend rasta u online prodaji i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda, a broj kupaca koji u jednom danu posjete dm u protekloj je poslovnoj godini premašio 100.000.
„Iza nas je još jedna poslovna godina u kojoj je dm ostvario rast svih ključnih poslovnih pokazatelja. Više od 9,3 milijuna eura uložili smo u razvoj prodajne mreže i dm online shopa, a kako bismo kupcima osigurali povoljne i stabilne cijene u sklopu koncepta Dobre cijene u svako vrijeme, u trajno sniženje cijena uložili smo više od pet milijuna eura. U ovoj ćemo poslovnoj godini nastaviti ulagati u cijene i širenje novog koncepta prodavaonica, kako bismo doprinijeli još jednostavnijoj i ugodnijoj kupnji u dm-u“, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.
Promet u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC) dosegnuo je 15,55 milijuna eura i time nadmašio prošlogodišnji za 20,39 posto. OTC proizvodi danas su dostupni u dm online shopu te u OTC kutcima u 58 prodavaonica.
Online prodaja dm-a ostvarila je rast u svim segmentima. Promet dm online shopa rastao je za gotovo 60 posto (59,39 posto), dok je broj online kupnji dosegnuo 248.469, što je rast od 48,68 posto. Više od dvije trećine online kupnji obavljeno je putem aplikacije ‘Moj dm’, što čini više od 70 posto ukupnog prometa online shopa. Uvođenjem e-računa te omogućavanjem odabira vremena preuzimanja ekspresnih narudžbi u odabranoj prodavaonici, dm je omogućio još bolju integraciju online i offline poslovanja.
Proizvodi dm marke i prošle su poslovne godine bili najprodavaniji u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te je svaki drugi proizvod prodan u dm-u bio proizvod dm marke. dm marka ostvarila je gotovo 30 posto udjela u ukupnom prometu dm-a, a svaki drugi proizvod prodan u dm-u bio je proizvod dm marke.
Briga o kupcima, djelatnicima i zajednici i u protekloj poslovnoj godini bila u fokusu dm-a, što su prepoznali i kupci. U usporedbi s 12 drugih trgovačkih lanaca, svaki drugi ispitanik smatra da dm najviše brine o potrebama kupaca (54 posto), a ispitanici smatraju da dm najviše ulaže u lokalnu zajednicu (40 posto) i zaštitu okoliša (47 posto).
Odnos prema djelatnicima već dugi niz godina dm izdvaja od konkurencije, što je u ovogodišnjem istraživanju potvrdilo 80 posto ispitanika, koji smatraju da dm najviše brine o svojim zaposlenicima. U protekloj poslovnoj godini dm je zaposlio 377 novih djelatnica i djelatnika, a djelatnicima, uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 1.813,32 eura, nudi i brojne benefite te prilike za edukaciju i napredovanje.
Članovi Uprave osvrnuli su se na društveno odgovorno poslovanje u kojem je fokus stavljen na menstrualno zdravlje žena, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 147 donacija vrijednih više od 439 tisuća eura.
„Doprinos kvaliteti života i zdravstvene skrbi oduvijek je bio u centru naših društveno odgovornih aktivnosti, a tijekom protekle godine fokusirali smo se na menstrualno zdravlje. S ciljem podizanja razine znanja o menstrualnom zdravlju i promjeni percepcije menstruacije u javnosti trajno smo snizili cijene menstrualnih proizvoda dm marke Jessa za najmanje 13 posto, a u natječaju {ZAJEDNO} za bolje sutra odabrali smo osam projekata čiju smo realizaciju podržali s više od 80.000 eura. Na dvjema dm ženskim konferencijama i u drugoj seriji dm podcasta okupili smo ugledne stručnjake koji su odgovorili na važna pitanja o ženskom zdravlju te s kojima smo razgovarali o temama koje još uvijek nisu dovoljno zastupljene u javnosti“, izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Poslovnu godinu 2024./2025. dm je započeo sa 178 prodavaonica u 66 gradova, 2.179 djelatnica i djelatnika te kao jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U ovoj poslovnoj godini dm u razvoj poslovanja planira uložiti više od 16 milijuna eura.
Pročitaj i ovo:
- Vodeći hrvatski kozmetički brend postaje dio Futura Medical Groupa
- Irena Pavela Banai: Snažno i energično kroz jesen!
- Projekt “Nisi sama – ideš s nama!” dosegnuo 1000 korisnica