U subotu, 24.11., Saša Joković otkrio je dobitnicama dm-ove nagradne igre osnove make-upa. Na početku radionice dm beauty academy, službeni vizažist Chanela za srednju Europu naglasio je da je frontalno svjetlo ključno pri šminkanju jer se efekt šminke tako najbolje vidi.
„Nagradnom igrom u sklopu kampanje „Lijepa, ako to želim!“ dm je vjernim fanovima želio osigurati savjete vrhunskog stručnjaka i nagraditi njihovu vjernost. Počašćeni smo što je alverde, nagrađivana dm-ova marka prirodne kozmetike, pomogla Saši Jokoviću da dobitnicama prenese nova znanja koja će im zasigurno koristiti u brojnim prilikama“, rekla je Dubravka Štefanac Vinovrški iz dm-a.
U prvom dijelu radionice dm beauty academy dobitnice su dobile teoretsku podlogu, koju su kasnije upotrijebile šminkajući jedna drugu uz nadzor i stručno vodstvo Saše Jokovića. „Pri šminkanju se najviše griješi u nanošenju pudera jer se često preskaču koraci koji su jako bitni. Na primjer, fiksiranje tekućeg pudera puderom u prahu je jako važno jer inače tekući puder nakon nekog vremena uđe u bore i skine se“, rekao je Saša.
„Zapamtite pravilo: suho na suho, mokro na mokro. Kada jednom na tekući puder nanesete puder u prahu ili fiksirate podlogu, više ne smijete nanositi nikakvu mokru šminku jer tada nastaju mrlje“, savjetovao je Saša. Naglasio je da svaka kozmetička torbica mora sadržavati korektor, puder u prahu, rumenilo i maskaru jer se s tim sadržajem može brzo napraviti nešto dobro i efektno, a za dobar zimski look Saša preporučuje ružičasta, svježija rumenila koja se nanose od vrha jagodica prema uhu.
Po završetku radionice, nakon nekoliko sati vježbe uz pomoć alverde šminke i savjeta Saše Jokovića, dobitnicama su podijeljene diplome za uspješno položeni make-up tečaj jednog od najpoznatijih hrvatskih vizažista. „Prijavila sam se prije svega jer je Saša Joković moj uzor otkako se bavim šminkanjem. Nisam htjela propustiti priliku iz prve ruke učiti od svjetskog stručnjaka“, izjavila je Karla, jedna od dobitnica nagradne igre u sklopu dm-ove već tradicionalne kampanje „Lijepa, ako to želim!“.
Saša Joković i polaznice radionice koristili su se šminkom dm-ove robne marke alverde, koja je ove godine osvojila nagradu „Green Brand Germany“ zahvaljujući tome što alverde proizvodi ne sadrže sastojke na bazi mineralnih ulja, kao ni sintetičke mirise, bojila i konzervanse.
dm‐ova marka alverde 2010. po drugi put proglašena je jednom od tri ekološki najodrživije marke u Njemačkoj, a u proljeće 2012. ovjenčana je i nagradom NAWI za ekološki održivo gospodarenje.