Kao zaključak istraživanja, koje je za GO Green konferenciju proveo MediaNet (“Ekološka osviještenost građana RH – opći pokazatelji”, MediaNet) nametnula se činjenica da Hrvati nisu dovoljno ekološki osviješteni, a tome u prilog govore i sljedeći pokazatelji – način na koji se najviše štedi energija u domaćinstvima je gašenje svjetla (76 %) nakon izlaska iz prostorije, čime se zapravo štedi najmanje energije, te činjenica da Hrvati razdvajaju najviše 2-3 vrste otpada (59 %), a jedan od mogućih uzorka tome je otkup plastične, odnosno metalne ambalaže.
Osim istraživanja koje je bilo samo dio konferencije GO Green, organizirane povodom izlaska novog broja stručnog magazina Brend kultura, a održane u Cinestaru, konferencija je dotaknula aktualne teme o zaštiti okoliša i održivosti kao što su “Sustavi upravljanja okolišem i energijom” o čemu je govorila Nina Božičević, voditeljica kvalitete i projekata, Bonus Rei; “EU projekti održive energije”, Matija Vajdić, Energetski institut Hrvoje Požar; “Ekološka osviještenost građana RH – opći pokazatelji”, Rezultati anketnog upitnika na reprezentativnom uzorku opće odrasle populacije RH, Hrvoje Prpić, istraživač analitičar, MediaNet i „Kroz inovacije do održive mobilnosti“, Dražen Crnković, Ducati komponenti.
Okrugli stol na temu ”Zeleno poslovanje”, kojeg je kao i konferenciju vodila Lana Milčec, urednica magazina Brend kultura, govorio je o primjenjivosti zakonskih regulativa za energetsku učinkovitost koje propisuje Europska unija, periodu povrata investicija za projekte u energetici, osviještenosti tvrtki o implementaciji ISO standarda (energetika i upravljanje okolišem) te projektu Next bike, sustavu javnih bicikala.
Gosti okruglog stola bili su Nina Božičević, voditeljica kvalitete i projekata, Bonus Rei; Zvonimir Jerolimov, mag. ing. naftn. rud. stručni suradnik, Hrvoje Prpić, istraživač analitičar, MediaNet; Dražen Crnković, vlasnik Ducati komponenti; Ante Gustin, suosnivač tvrtke i idejni začetnik projekta Next bike te Matija Vajdić, Energetski institut Hrvoje Požar.
Na konferenciji su se okupili stručnjaci iz mnogih tvrtki u Hrvatskoj zainteresirani za GO Green temu, kao što su Ikea, Biovega, H&M, Next bike, Eko taxi, Ericsson Nikola Tesla itd.
Više informacija o temi GO Green pronađite ovdje.