Savršena usklađenost najnovijih i najmodernijih tehnologija, neinvazivnih metoda u tretmanima i kirurškim zahvatima, u kombinaciji s radom vrhunskih stručnjaka donijela je Poliklinici Bagatin prepoznatljivost na internacionalnoj razini te položaj vodeće poliklinike u Hrvatskoj.
Danas su prepoznati po svojoj izvrsnosti u poljima stomatologije, estetske kirurgije, dermatologije i kozmetologije. U 2017. godini prekoračili su broj od 16.000 zadovoljnih klijenata u četiri odjela koji trenutno nude više od 250 različitih tretmana i zahvata. Broj zaposlenika se kontinuirano povećava te je već dosegao brojku od 80 s 25 stručnjaka posvećenih pružanju izvanrednih usluga svim klijentima.
Najviši standardi kvalitete
Zahvaljujući najvišim standardima kvalitete te iskusnom i visoko obrazovanom medicinskom osoblju, Poliklinika Bagatin zlatni je član globalnog udruženja za medicinski turizam (Medical Tourism Association), te jedini certificirani medicinski institut za Botox (u Europi poznatiji kao Vistabel) i Juvéderm hijaluronske dermalne filere od strane Allergana te za Mentor implantate za grudi u Hrvatskoj.
>> Najbogatija ponuda anti-age tretmana nalazi se u Poliklinici Bagatin
Zdravstveni stručnjaci iz brojnih država (Grčke, Poljske, Bugarske, Češke, Brazila itd.) sudjelovali su u edukacijama i učili od renomiranih doktora i stručnjaka Poliklinike Bagatin. Doktor Tomica Bagatin certificirani je trener Allergan instituta za dermalne filere te jedan od malobrojnih edukatora u tom području u Hrvatskoj i regiji. Doktor Josip Lovrić nedavno je certificiran kao edukator za Radiesse dermalne filere i jedan je od samo tri kirurga na svijetu koji koriste prototip lasera za redukciju hrkanja, Romeo.
Internetski portal „najdoktor.com“ objavio je popis najboljih doktora i doktorica na temelju osvrta pacijenata, a na sam popis uvršteno je čak deset liječnika Poliklinike Bagatin. Nadalje, u 2017. godini postali su ponosni nositelj ISO 9001:2015 certifikata, najraširenijeg međunarodnog standarda koji postavlja zahtjeve za uspostavu i održavanje sustava upravljanja kvalitetom. Zahvaljujući ovom certifikatu, kreirani su standardi s protokolima i procedurama za cjelokupno iskustvo klijenata, od njihovog prvog kontakta s Poliklinikom pa sve do kontrolnih pregleda i praćenja.
Predstavljanje na renomiranim sajmovima
Poliklinika Bagatin aktivno sudjeluje na globalnim konferencijama, radionicama i sajmovima. 2017. godina započela je Health Tourism Industry (HTI) konferencijom u Rovinju što je bio samo jedan od evenata na kojemu su i domaći i internacionalni klijenti imali priliku upoznati Polikliniku Bagatin te njene usluge. Sljedeća HTI konferencija održat će se u Zagrebu, od 1. do 3. ožujka 2018. godine, gdje će Poliklinika Bagatin još jednom sudjelovati u ulozi srebrnog sponzora.
Prošle je godine u Hrvatskoj održan i IMTJ Summit gdje je Poliklinika Bagatin dobila priznanje za sav trud uložen u marketing i brendiranje na međunarodnoj sceni. Nagrađeni su za najbolju međunarodnu kliniku za estetsku kirurgiju te su osvojili treće mjesto za najbolju marketinšku inicijativu po pitanju brendiranja klinike, obje jednako vrijedne nagrade. Ove se godine prijavljuju u četiri različite kategorije te se nadaju još boljim rezultatima.
Kako bi učvrstili svoj položaj van granica Hrvatske te proširili svoj globalni doseg, sudjelovali su i na World Medical Tourism & Global Healthcare kongresu u Los Angelesu kao zlatni sponzori. U 2018. godini, uz HTI konferenciju koja se održava u Zagrebu, Poliklinika Bagatin će sudjelovati na četvrtoj Medical Tourism CE konferenciji koja se održava već u veljači u Berlinu. Nadalje, u svibnju će kao zlatni sponzori sudjelovati na IMTJ Summitu u Ateni te kao platinasti sponzori na Central European Tourism Summitu koji se krajem godine održava u Zagrebu.
Konstantno usavršavanje
Odjel ljudskih resursa Poliklinike Bagatin nastavio je sa stvaranjem nove organizacijske kulture kroz znanje preko Bagatin Akademije – petogodišnjeg projekta koji se sastoji od serije modula za edukaciju zaposlenika i drugih radnika u zdravstvu iz Hrvatske i inozemstva, primarno u mekim vještinama, komunikaciji, prezentaciji i organizaciji. Kao dodatak ovom programu, osmišljen je i novi edukacijski program, „Back to Basics“, koji stavlja fokus na dijeljenje znanja i stručnosti između članova tima i različitih odjela kako bi se ojačala kultura izvrsnosti i vrhunske usluge. Poliklinika nastoji postati regionalni edukacijski centar za medicinske ustanove kako bi se povećala kvaliteta medicinske ponude i usluga te promovirala ova regija među svjetskim medicinskim putnicima.
U 2017. godini imali su klijente iz više od 30 različitih država i sa svih kontinenata. Većina je klijenta iz susjednih država kao što su Švicarska, Njemačka, Austrija, Slovenija itd. Implementirali su sveobuhvatne online vodiče i priručnike te prijevod web stranice na slovenski jezik što je rezultiralo velikim porastom u broju klijenata sa slovenskog tržišta. Ove godine, s istim ciljem, implementirat će se i prijevod svih materijala i vodiča na njemački i na talijanski jezik te kontinuirano ulažu u nove tehnologije. Ponosni su vlasnici najmodernijeg dental i laser centra s devet vrhunskih lasera koji se koriste kroz sva 4 odjela.
Njihov cilj ostaje i u narednim godinama pružati klijentima najvišu moguću razinu medicinske usluge, koristeći isključivo visoko kvalitetnu tehnologiju uz potporu stručnog i educiranog osoblja. „Klijent je uvijek na prvom mjestu!“ To je njihova vizija i primarni pristup svakodnevnim izazovima.