Prvo izdanje HTI News – European Health Tourism Industry Magazina premijerno je predstavljeno na 7. HTI konferenciji u Rovinju. Kao prateći magazin HTI konferencije, koja je od 28. veljače do 2. ožujka 2017. godine u rovinjskom hotelu Lone okupila preko 400 dionika zdravstvenog turizma iz cijeloga svijeta, HTI News Magazine pridonosi promociji europskih destinacija zdravstvenog turizma, luksuznog turizma i gastronomije.
Izdavač magazina je hrvatska tvrtka Nativa media u suradnji s tvrtkom Wellness Dalmacija, osnivačem i organizatorom HTI konferencije. Tvrtka Nativa media specijalizirana je za online i printana izdanja koja promoviraju zdravlje i zdravstveni turizam – izdavač je portala Naturala.hr kao i prvog medija u Hrvatskoj posvećenog zdravstvenom turizmu, 4 Seasons Croatia.
Predstavljanjem magazina olakšana je B2B promocija i omogućena prilika pružateljima usluga zdravstvenog turizma za sklapanje novih poslova te dogovaranje suradnje na stranim tržištima.
Svoje je zadovoljstvo suradnjom s tvrtkom Nativa media izrazio i Zdeslav Radovčić, osnivač i direktor HTI konferencije – Radi se o prvom europskom glossy magazinu iz područja zdravstvenog turizma, koji na 132 stranice donosi pregršt tema vezanih uz zdravstveni turizam, wellness i spa ponudu, luksuzni turizam i vrhunsku gastronomiju i nadamo se da će vam se svidjeti – izjavio je na otvorenju HTI konferencije.
#nativamedia #htinews #hticonference #soproud by @4seasonscroatia_naturala.hr
– Željeli smo ispričati priču o zdravstvenom turizmu Hrvatske i Europe te pružiti što više informacija o aktualnostima koje se tiču struke. Stoga smo dali dosta prostora stručnjacima za marketing, brendiranje i certificiranje u segmentu zdravstvenog turizma. Iako je magazin namijenjen B2B promociji, napravljen je u obliku lifestyle magazina s ciljem da olakša „prepoznavanje“ sličnima. Radi se o jednoj suptilnoj promociji – mišljenja sam da se kroz novinarski tekst, reportažu ili intervju može lakše prepoznati s kim biste voljeli surađivati. A ako zatreba brza informacija i kontakti, oni su u Info boxu, zajedno s QR kodom koji vodi direktno na englesku verziju stranice – izjavila je Andrea Šitum, direktorica tvrtke Nativa media i autorica projekta.
Svoje zadovoljstvo ovakvim vidom promocije izrazili su vodeći ljudi industrije zdravstvenog turizma u Hrvatskoj, Europi i svijetu – Jonathan Edelheit, suosnivač i predsjednik organizacije Medical Tourism Association; ministar turizma Gari Cappelli, Leila Krešić Jurić, direktorica Sektora turizma pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, dr. Lanalee Araba Sam, osnivačica i predsjednica organizacije American Association of Concierge Obstetrics & Gynaecology; dr. Prem Jagyasija, predsjednika tvrtke Dr Prem and Associates iz Indije; dr. Cenk Tezcana, direktora turske konzultantske tvrtke B-Wise i mnogi drugi.