Svim onim ženama kojima se čini da im nijedna krema za lice ne odgovara i koje su potrošile malo bogatstvo isprobavajući različitu kozmetiku, donosimo odlične vijesti. U Hrvatsku je stigla personalizirana preparativna kozmetika koja se pravi isključivo prema potrebama vaše kože. Zahvaliti možemo mladoj ukrajinskoj poduzetnici Anni Korzun koja se nedavno preselila u Zagreb.
U želji da svojoj koži pruži ono najbolje i riješi probleme sa svojim mladenačkim tenom, ova 24-godišnjakinja je osmislila prirodni brend Skinity.
Kombinacija sastojaka prema algoritmu tipa kože i stila života
Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, Skinity osigurava kombinaciju sastojaka za svaki tip kože zahvaljujući algoritmu koji u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi.
“Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica, jer je koža svake osobe jedinstvena. Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena”, kaže Anna Korzun s kojom smo popričali o njezinim omiljenim beauty ritualima.
Kakvi su tradicionalni beauty rituali u Ukrajini?
– U Ukrajini jako držimo do njege kože lica i mame educiraju svoje kćeri da njeguju lice od malih nogu. Uz to, u Ukrajini se ljudi savjetuju s profesionalcima, dermatolozima i educiranim kozmetolozima o problemima ili izazovima s kojima se susreću u njezi kože lica. Tako da je tamo vjerojatnije da će osoba potrošiti novac za posjet stručnjaku, nego nasumično kupiti neki proizvod čiju je reklamu vidjela na Instagramu ili Tok-toku.
Tko je vas i u kojoj dobi uveo u tajne njege kože?
– Kada sam imala 13 ili 14 godina moja mama me odvela kozmetologu kako bi dobila sve potrebne savjete za njegu kože lica. Daljnje profesionalno znanje i informacije dobila sam od liječnice dermatologinje Aline Jarmoljuk s kojom sam utemeljila personaliziranu liniju kozmetičkih proizvoda pod imenom Skinity.
Roleri i masažeri – najbolji alati za njegu lica
Možete li podijeliti neki omiljeni DIY recept, masažu lica ili slično?
– Za njegu lica preporučila bih korištenje rolera ili sličnih masažera koji su trenutno dostupni na tržištu. Veseli nas što ćemo u ponudi Skinityja ove godine također imati slične proizvode za njegu lica. Za mene, svaki ovakav proizvod je dobar za kožu ako se koristi dosljedno i redovito. Gua sha i gua sha mushsrooms smatram najboljim alatima. S druge strane, ne preporučujem izradu bilo kakvih krema u kućnoj radinosti bez konzultacija sa stručnjacima i profesionalne edukcije, jer može doći do neželjenih štetnih posljedica.
Kakva je vaša koža i s kakvim se problemima suočavate?
– Imam kombiniran tip kože, ali blago naginjem tipu masne kože i to mi je stalno zadavalo probleme u prošlosti, što je rezultiralo problemima s aknama u mladenačkoj dobi. Trenutno nemam problema s kožom lica, jer sam uspjela izbalansirati moju kožu i napokon naučila kakva mi dnevna i noćna rutina najviše odgovaraju.
Kako izgleda vaša rutina njege kože?
– Moja dnevna rutina sastoji se od nekoliko esencijalnih koraka; čišćenje, toniranje, stavljanje seruma i hidratacija kroz nanošenje hidratantne kreme za lice i kreme za područje oko očiju. Svi proizvodi koje koristim odgovaraju mom tipu kože, mojim potrebama i mom životnom stilu. Za korektivne korake najčešće koristim vitamin C ujutro i određene kiseline navečer. Također, koristim jako dobar piling Biologique Recherche Lotion P50, losion za eksfolijaciju i pročišćavanje lica. Svi ostali proizvodi koje koristim su iz linije Skinity. Uz to, dodatno koristim maske i jednom u dva mjeseca idem na profesionalne konzultacije sa stručnjakom.
Edukacija s dermatologom ili kozmetologom o njezi lica je obavezna za svakoga
Nanosite li svakodnevno SPF?
– Da, naravno, i to nekoliko puta na dan. Trenutno radimo i na Skinity SPF proizvodima koje ćemo uskoro lansirati.
Koja je najveća pogreška koju žene čine kada kupuju preparativnu kozmetiku?
– Mislim da je najveći problem kupnja proizvoda bez prethodne konzultacije s dermatolozima ili kozmetolozima koji odrede tip kože i preporuče pravilan način njege. Zbog toga mislimo da je edukacija o njezi lica i donošenje svjesnog izbora kada je u pitanju pravilna njega lica, izuzetno važna.
Posljednjih godina u svijetu se bilježi porast korištenja (ne)invazivnih beauty tretmana za pomlađivanje, poput filera, lasera i sličnih. Plaši li vas starenje?
– Ne, uopće me ne plaši. Svaka je dob predivna i svaka nosi svoje dobre i loše strane. Rastužim se kada vidim žene koje skrivaju svoj dob, jer bi trebale biti ponosne na svoje godine i životna postignuća. Smatram da se puno može napraviti da u svakoj dobi izgledate i osjećate se dobro, ako se na pravi način brinete za sebe, a to uključuje ne samo njegu lica, već i njegu cijelog tijela, fizičku aktivnost, ali i dovoljno sna. Sve to čini veliku razliku kroz godine.
Kako se biraju personalizirani sastojci i individualne formule
Po čemu se Skinity razlikuje od ostale personalizirane kozmetike na Europskom tržištu?
– U Europi nema toliko personaliziranih proizvoda za njegu kože lica poput Skinityja. Izuzetno nam je važna transparentnost, koje sastojke koristimo, kako ih kombiniramo i koje rezultate postižu. Klijentu šaljemo mailom detaljan upitnik o stanju njegove kože i prema odgovorima dolazimo do saznanja koji tip kože osoba ima i koje personalizirane sastojke i individualnu formulu trebamo predložiti. U tom cijelom procesu, klijenti nas u svakom trenutku mogu kontaktirati i educirati se o svakom koraku prilikom ispunjavanja upitnika. U poslu polazimo od osnovne premise – klijent nam je na prvom mjestu i svaka je koža univerzalna. Tu su naravno i besplatne konzultacije s dermatologom oko svih pitanja o njezi kože koje muče naše klijente i mislimo da je to velika komparativna prednost.
Možete li izdvojiti jedan zvjezdani anti-age sastojak iz Skinityjevih formula i objasniti zašto je dobar?
– Ako bih trebala izdvojiti jedan sastojak, bio bi to Copper Tripeptide-1. On ima jedinstvena svojstva da stimulira proizvodnju zdravog kolagena. Također, potiče proizvodnju nekoliko važnih sastojaka identičnih koži (npr. kolagen, elastin i glikozaminoglikani), a ima i značajno protuupalno i antioksidativno djelovanje, učinkovito djeluje protiv fotostarenja te može poboljšati elastičnost kože, čistoću, čvrstoću i smanjiti linije i bore.
Pročitaj i ovo:
- Je li ‘blue beauty’ nova generacija ‘green beautyja’?
- Od robotike i umjetne inteligencije do analize mikrobioma – inovacije su koje će obilježiti 2023.!
- Bruno Balen i Nika Pintar: “Naši brendovi Cidrani i Niksen rezultat su inovacije i nemaju konkurencije na tržištu”