Nutricionizam

Nescafe slavi svoj 75. rođendan

Nescafe ove godine obilježava 75.godišnjicu svog postojanja kao vodeći brand na svjetskom tržištu u kategoriji instant kava na svijetu

Nescafe slavi svoj 75. rođendan

Nakon 75 godina od lansiranja Nescafé-a svake sekunde se popije više od 5,500 šalica ovog napitka. Nescafé, brand tvrtke Nestlé koja je još davne 1938. izmislila topivu kavu, danas drži 43 posto udjela na hrvatskom tržištu u tom segmentu.

  

Slavimo bogatu povijest i nasljeđe Nescafé-a, prve topive kave na svijetu koja je tijekom 75 godina svog postojanja sačuvala prepoznatljiv okus. Nescafé je danas prisutan u 180 zemalja, a s obzirom na vodeću poziciju u kategoriji proizvođača kave, planiramo nastaviti s ekspanzijom“, istaknuo je Carsten Fredholm, voditelj Nestlé-ove strateške poslovne jedinice za piće.

Nescafe slavi svoj 75. rođendan

Nescafé je nastao uslijed Svjetske ekonomske krize 1929. kada je tadašnji čelnik tvrtke Nestlé, Louis Dapples, dobio zadatak da kavu nagomilanu u skladištima u Brazilu pretvori u topive kocke kave. Tri godine istraživanja pokazale su kako kava pretvorena u prašak, dulje zadržava svoj okus. Kao rezultat, 1938. nastala je prva topiva kava na svijetu – Nescafé.

Koliko je kava dio naše svakodnevice govori i činjenica da je upravo kava drugi najkorišteniji proizvod na svijetu, nakon nafte. Upravo zato Nescafé svoj asortiman prilagođava ukusima lokalnih potrošača, pa ne čudi činjenica kako u svijetu postoji više od 200 različitih okusa Nescafé-a.

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.