Poznato je kako je kava, nakon vode, najpopularniji napitak i neizostavni dio naše svakodnevice. Tome svjedoči i istraživanje GfK grupe provedenog za Nestlé prema kojemu potrošači ispijanje kave povezuju s druženjem, razbuđivanjem, uživanjem, vremenom koje posvećujemo sebi, ali i s prednostima jednostavne pripreme.
25% ispitanika istaknulo je tako brzinu pripreme kao glavni razlog konzumacije 3u1 i 2u1 proizvoda , a veliki postotak ljubitelja kave očekuje da ih ona razbudi i da im energiju za radne zadatke tijekom dana. Upravo su ti rezultati dali poticaj za lansiranje snažnog napitka intenzivnog okusa – NESCAFÉ 2u1 Espresso.
Kod 23 % mlađe populacije 3u1 predstavlja prvi susret s ritualom ispijanja kave. Za njih smo zbog toga pripremili iznimno blagi, mliječni okus kave – NESCAFÉ 3u1 Macchiato.
NESCAFÉ svoj asortiman prilagođava ukusima lokalnih potrošača, pa ne čudi činjenica kako u svijetu postoji više od 200 različitih okusa NESCAFÉ-a.
Na vama je da odlučite jeste li za NESCAFÉ 3u1 Macchiato ili NESCAFÉ 2u1 Espresso, ali jedno je sigurno, uz NESCAFÉ okuse, užitak je siguran.