U skladu sa svojom politikom društveno-odgovornog poslovanja i pružanja dobrobiti obiteljima, tvrtka McDonald’s Hrvatska pokrenula je distribuciju edukativno-zabavnih sadržaja za djecu. I ove godine, uloga glavnog pripovjedača pripala je Šegrtu Hlapiću, jednom od najomiljenijih dječjih likova u hrvatskoj književnosti.
Čak tri različita izdanja sjajne i bezvremenske priče o veselom postolarskom šegrtu Hlapiću od danas su dostupna uz McDonald’sov Happy Meal meni po cijeni od 29 kuna. Izdanja su osmišljena s ciljem pružanja edukativnog, ali i zabavnog alata za roditelje, pomoću kojih djeca mogu naučiti svoja prva slova, pravila lijepog ponašanja ili pak na zaigran način zakoračiti u usvajanje engleskog jezika.
– Čitanje u svakoj obitelji može postati ritual tijekom djetetovog odrastanja koji prerasta u pokretačku silu koja zbližava razne članove obitelji dok djeci omogućuje edukaciju kroz zabavu. Pružanje dobrobiti obiteljima, našim vjernim gostima, jedno je od temeljnih načela McDonald’sa, jer upravo je obitelji jedna od najvećih inspiracija za naše društveno-odgovorne projekte. – naglasio je Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna Hrana d.o.o. nositelja franšize McDonald’s za Hrvatsku.
McDonald’s je dosad u sklopu popularne Happy Readers kampanje distribuirao na europskom tržištu više od 32 milijuna tiskanih knjiga na 37 jezika, uključujući i hrvatski. Osim toga, svjetski brend pokrenuo je i jedan od najvećih projekata distribucije interaktivnih digitalnih knjiga za djecu, koje su dostupne putem McDonald’sove edukativno-zabavne internetske stranice www.happystudio.com. Happy Studio je jedinstven, siguran i u potpunosti besplatan digitalni svijet stvoren kako bi zabavio djecu i njihove obitelji. Prepun je zabavnih poučnih igara, aktivnosti, razmjena i nagrada – kako na internetu, tako i izvan njega.