Moderna tehnologija, suvremene metode neinvazivnih liječenja i kirurških zahvata te vrhunsko educirani stručnjaci doprinijeli su tome da danas Poliklinika Bagatin pruža usluge koje prate svjetske standarde te da bude prepoznata kao vodeća poliklinika za estetsku kirurgiju, stomatologiju i dermatologiju u Hrvatskoj.
Obiteljska poliklinika
Povijest današnje Poliklinike Bagatin započela je 1995. godine utemeljenjem Privatne ordinacije za maksilofacijalnu kirurgiju od strane prof.dr.sc. Marija Bagatina, svjetski priznatog estetskog kirurga. Rad ove, tada još uvijek male obiteljske kompanije koju je osnovao otac nastavili su sinovi. Danas su to renomirani i vrlo uspješni estetski kirurzi, Dinko i Tomica Bagatin. Silovit i brz rast Poliklinike započeo je dolaskom ravnatelja Poliklinike Ognjena Bagatina, diplomiranog ekonomista i člana predsjedništva Udruge MBA Croatia. Kontinuiranim edukacijama i ulaganjima u svoje znanje te vizijom koju ima, danas vodi Polikliniku Bagatin u smjeru razvoja, stalnih ulaganja i napretka.
Nedugo zatim vodstvu Poliklinike pridružio se i izvršni direktor Bojan Pintarić, marketinški stručnjak s dugogodišnjim iskustvom u segmentu marketinga luksuznih proizvoda i usluga te odličnim poznavanjem tržišta ljepote. ‘Nova era’ koju je ovaj dvojac zajedno započeo obilježena je širenjem djelatnosti i na ostale grane medicine – prvotno dermatologiju i kozmetologiju, a zatim je u 2015. otvoren stomatološki odjel koji pruža sve usluge dentalne stomatologije s naglaskom na estetsku stomatologiju.
Kvaliteta koja se prepoznaje
Tijekom 20 godina postojanja postali su sinonim za kvalitetu usluge, a među ostalim poliklinikama i institucijama istaknuli su se svojim jedinstvenim i sveobuhvatnim pristupom zdravlju i ljepoti, koji je prepoznat od strane mnogobrojnih domaćih i inozemnih klijenata. Trenutno se mogu pohvaliti s više od 12.000 zadovoljnih klijenata i prosječnim godišnjim rastom od 55 % u periodu od posljednjih pet godina, što ih čini liderom na tržištu estetske kirurgije i dermatologije. Ovaj uspjeh prepoznala je i prestižna konzultantsko-revizorska tvrtka Deloitte koja je Poliklinici Bagatin u 2015. godini dodijelila priznanje i nagradu za najuspješniju brzo rastuću tvrtku iz sektora zdravlja i farmacije u Hrvatskoj i regiji.
Misija: Konstantno usavršavanje
Iza kvalitete usluga Poliklinike Bagatin stoji veliki tim od 70 zaposlenika s tendencijom rasta. Renomirano medicinsko osoblje čine opći i plastični kirurzi, dermatolozi, stomatolozi, anesteziolozi i vrhunski kozmetolozi s dugogodišnjim iskustvom. Uspješan tim čine i stručnjaci za marketing i PR, prodaju, ljudske potencijale, logistiku te zaposlenici na recepciji, u administraciji i pozivnom centru koji omogućavaju uspješno poslovanje.
Veliki fokus unutar organizacije posvećuje se kulturi učenja te se predano radi na organizaciji kontinuiranih edukacija i usavršavanja zaposlenika kako bi oni ostvarili svoj poslovni, ali i osobni potencijal. U tom pogledu kreirana je Bagatin Akademija koja iz godine u godinu postaje pravi centar poslovne izvrsnosti i edukacije. Akademija pruža jedinstvenu edukaciju na području takozvanih ‘mekih vještina’ (soft skills) za sve zaposlenike Poliklinike, budući da su radionice i predavanja skrojeni prema njihovim potrebama.
Kvalitetna komunikacija
Od samih početaka Poliklinika Bagatin prepoznala je važnost korištenja novih oblika komunikacije na tržištu. Uz inovativan pristup marketingu postavljen je standard izvrsnosti koji kreće od dobre komunikacije prema klijentu uz individualiziran pristup. Rezultat toga je veliki broj pratitelja na Facebooku gdje ih broje preko 120.000, a aktivni su i na sve utjecajnijem Instagramu te vlastitom blogu.
Puno rada i truda posvećuje se kvaliteti sadržaja i edukaciji klijenata što se pokazalo velikim uspjehom. U prilog tome govori činjenica da se online vodiči o uslugama preuzimaju u više od 260.000 primjeraka godišnje. Takav osobni pristup komunikaciji privukao je nove klijente i omogućio zadržavanje starih.
Usluga na razini hotela s pet zvjezdica
Od samih početaka Poliklinike strategija poslovanja bila je usmjerena na pružanje usluga koje će oduševiti klijente te postaviti standard kvalitete usluga na hrvatskom tržištu. Klijent je oduvijek na prvom mjestu. Od prvog kontakta s osobljem Poliklinike putem pozivnog centra ili pak recepcijskog osoblja, preko same usluge i sve do pozdrava na odlasku, klijent zna da je svo osoblje u potpunosti posvećeno njemu te da je usluga na razini hotela s 5 zvjezdica.
Potencijal medicinskog turizma
Zdravstveni turizam jedan je od ključnih proizvoda turizma s vodećom ulogom u produživanju turističke sezone te disperziji turističkih aktivnosti. S tim ciljem osnovan je najnoviji odjel u Poliklinici – odjel za medicinski turizam. Odjel uz pružanje medicinskih usluga klijentima također pomaže s uslugama transfera, smještaja i upoznavanja kulturoloških i gastronomskih ponuda grada Zagreba i okolice.
U suradnji s prestižnom neprofitnom udrugom Medical Tourism Association® kreiran je jedinstveni vodič Destination Guide gdje je na 92 stranice objedinjena usluga Poliklinike i destinacije, Zagreba i Hrvatske. Vodič je 2016. godine službeno predstavljen na kongresu World Medical Tourism & Global Healthcare Congress u Washingtonu gdje je Poliklinika bila srebrni sponzor.
Uz podršku državnih institucija
Aktivnosti i napori da se Hrvatska i Poliklinika Bagatin uvrste na svjetsku kartu medicinskog turizma svakodnevno se provode uz podršku ključnih institucija poput Ministarstva turizma, Hrvatske gospodarske komore i drugih krucijalnih državnih institucija. Cilj je predstaviti ustanove koje su od strateške važnosti, upoznati se s uslugama koje se nude na tržištu te prepoznati potencijal Hrvatske kao top turističke destinacije. 2016. godinu Poliklinika zaključuje dvjema nominacijama pri međunarodnoj udruzi IMTJ (International Medical Travel Journal) za inicijativu u marketingu po pitanju pozicioniranja i brendiranja Poliklinike te za najbolju međunarodnu kliniku za estetsku kirurgiju u 2017. godini.
www.poliklinikabagatin.hr