– Kada smo odlučili izaći na strano tržište i okrenuti se medicinskom turizmu, prvi cilj bio je pozicionirati Polikliniku Bagatin kao vodeću privatnu polikliniku u regiji, s uslugom poput one u luksuznom hotelu s pet zvjezdica. Prvi korak u postizanju globalne prepoznatljivosti Poliklinike podrazumijevao je i isticanje Hrvatske kao destinacije naklonjene zdravlju – ističe Ognjen Bagatin, MBA, CEO Poliklinike Bagatin.
– Suradnja s lokalnim i državnim institucijama, poput HGK, Ministarstava turizma, zdravstva, vanjskih i europskih poslova, te Ureda predsjednice, Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Zagreba, pokazala se ključnim korakom. U okviru te suradnje kreirali smo Destination Guide, vodič na engleskom, s informacijama o Zagrebu kao ‘top’ turističkoj destinaciji te o uslugama Poliklinike Bagatin. Vodič je u tiskanom izdanju promoviran na World Medical Tourism & Global Healthcare kongresu u Washingtonu, jednom od najvažnijih događaja za medicinski turizam u svijetu. Bila je to odlična prilika za predstavljanje Poliklinike. Dobili smo i podršku udruge Medical Tourism Association (MTA), najpoznatije globalne neprofitne udruge za medicinski turizam, koja je putem svojih komunikacijskih kanala i društvenih mreža s dosegom od preko milijun i pol članova promovirala naš vodič.
Koje biste još korake izdvojili kao važne za pozicioniranje branda?
– Lani smo uspostavili kontakt s uredima HTZ-a u zemljama Beneluxa, Ujedinjenom Kraljevstvu, Švedskoj i SAD-u. Postali smo članovi udruga American Dental Association te Medical Tourism Association, kao i Global Clinic Ratinga. Na domaćem terenu udružili smo se s brojnim partnerima, poput Klinike Svjetlost i Sv. Katarine te uspostavili suradnju s mnogim inozemnim facilitatorima. Godinu smo zaključili s nekoliko uspješno odrađenih studijskih putovanja za strane partnere i kupce medicinskih usluga i otvorili put na švicarsko, njemačko, talijansko i izraelsko tržište, kao i na bliskoistočna tržišta te tržište SAD-a.
Dakle, u 2017. ste krenuli s dobre pozicije.
– Da, s dvjema prestižnim nominacijama pri međunarodnoj udruzi IMTJ (International Medical Travel Journal), za inicijativu u marketingu po pitanju brendiranja Poliklinike te za najbolju međunarodnu kliniku za estetsku kirurgiju. I dalje planiramo studijska putovanja i pri kraju smo s prilagodbom weba i POS materijala za slovensko tržište. Sve planove ne mogu otkriti, no moći ćete nas vidjeti na sajmovima i kongresima u Opatiji (IMTJ Summit), Milanu (Intercare), Los Angelesu (WMTC), Ljubljani (Narava Zdravje) i Abu Dhabiju (ITW).
Poučeni primjerom Poliklinike Bagatin, najvažnija stvar je brendirati destinaciju, a tek nakon toga dolazi brendiranje institucije. Pitanje je, kako to postići? Korištenjem svih raspoloživih marketinških alata i metoda te pronalaženjem odgovora na ključna pitanja:
– Koji su vaši ciljevi i kako doći do njih?
– Kako komunicirati s klijentima?
– Kako biti prisutan tamo gdje je stvarno potrebno?
– Kako koristiti prave marketinške alate kako bi informirali klijente, kako domaće tako i međunarodne, o svojim uslugama?
Ognjen Bagatin, direktor Poliklinike Bagatin, podijelit će svoje spoznaje i iskustva izgradnje branda privatne klinike na radionici o digitalnom marketingu za vrijeme trajanja IMTJ Medical Travel Summita. Ako želite znati više o izgradnji branda korištenjem alata digitalnog marketinga i kako se Poliklinika Bagatin profilirala kao privatna klinika broj jedan u regiji, s uslugom na razini hotela s pet zvjezdica, rezervirajte mjesto na IMTJ Medical Travel Summitu 2017 u Opatiji.