Regionalni ured Njemačke turističke zajednice uz partnersku potporu Lufthansa Grupe na druženju za medije, u četvrtak 7. travnja, u restoranu Pri Zvoncu u Zagrebu predstavio je svoju tematsku kampanju “Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj”
kao misao vodilju svih marketinških aktivnosti u 2016. godini. Pozdravni govor održao je Thomas E. Schultze, Veleposlanik Savezne Republike Njemačke u Hrvatskoj dok je godišnju temu promocije Njemačke predstavila Tijana Đuričić, PR menadžer Regionalnog ureda Njemačke turističke zajednice za Bosnu i Hercegovinu, Bugarsku, Hrvatsku, Crnu Goru, Rumunjsku i Srbiju.
Okruženi zelenilom, u gotovo seoskoj idili restorana “Pri Zvoncu”, uz kušanje domaće hrane prisutni predstavnici medija barem su se nakratko odmakli od gradske vreve te osjetili dio ugođaja sličnog onome kakav pružaju i ruralni krajevi Njemačke.
Predivan odmor u srcu prirode u Njemačkoj
Okosnicu tematske kampanje Njemačke čini 16 nacionalnih parkova, 15 UNESCO-vih rezervata biosfere i preko 100 parkova prirode. Njemačka ima 30 sredogorja, 350 otoka i šumskih površina na trećini površine države i široku ponudu avanturističkih aktivnosti u prirodi: na 200 000 km označenih planinarskih staza, uključujući 500 vrhunskih pješačkih staza i preko 100 kvalitetnih staza te biciklističkih ruta ukupne duljine 70 000 km, turisti u Njemačkoj doista mogu doživjeti „predivan odmor u srcu prirode”.
Više informacija o raznolikosti prirodnih krajolika u Njemačkoj kao i interaktivnu kartu možete pronaći na sljedećem linku
Želite li vidjeti kako Njemačke krajolike, kulturu i običaje doživljavaju blogeri i korisnici društvenih mreža svakako posjetite “social wall” Njemačke turističke zajednice, a ako vas put odvede upravo putem tih istih krajolika ne zaboravite i vi podijeliti koju fotografiju i doživljaj, naravno uz neizostravni hashtag #EnjoyGermanNature.
Broj noćenja hrvatskih turista u Njemačkoj u 2015. godini veći za 46,5 %
Broj noćenja hrvatskih turista u Njemačkoj porastao je sa 191 142 noćenja u 2014. godini na 287 348 noćenja u 2015. godini, što je izvanredan porast od 46,5 %. Hrvatski turisti u Njemačku putuju na odmor (58 %), zbog posla (29 %) i iz drugih razloga (13 %). Najveći broj turista putuje avionom (39 %), osobnim automobilom (38 %) i kombi prijevozom (18 %), a najmanje vlakom (5 %). Njemačka je najpopularnija kod turista srednje dobi (55 % gostiju ima između 34 i 55 godina) te mladih (37 % gostiju ima između 15 i 34 godine), a turisti iznad 55 godina čine tek 8 % posjetitelja Njemačke. Najuobičajenija su duža putovanja (10 noći), a hrvatski građani prosječno potroše 57 eura dnevno. I dalje je rezerviranje smještaja i sadržaja češće osmišljeno unaprijed preko agencija (61 %), dok se mlađi naraštaji odlučuju za online rezervacije (45 %).
800 godina glazbene skupine Dresdner Kreuzchor
Kultura i priroda strateški su marketinški ciljevi Njemačke kao turističke zemlje. Već 800 godina skupina Dresdner Kreuzchor daje ugled europske kulturne metropole bivšoj saskoj rezidenciji i današnjem glavnom gradu pokrajine. U Dresdenu, gradu glazbe, djeluju ansambli svjetskog glasa: Saska državna kapela (Sächsische Staatskapelle) i Dresdenska filharmonija (Dresdner Philharmonie), a u operi Semperoper publiku očarava živo glazbeno kazalište. Višestoljetnu tradiciju održava crkvena glazba sa svjetski poznatim dječačkim zborovima od Heinricha Schütza do modernog doba.
Petra Hedorfer, predsjednica Uprave Njemačke turističke zajednice, objašnjava – Dresden svojom kulturno-turističkom ponudom jača položaj Njemačke kao glavnog kulturnog odredišta Europljana. Od 2006. godine broj noćenja iz inozemstva kontinuirano je rastao – ukupno za više od osamdeset posto,da bi dosegao 879 000, stoga je metropola na Elbi jedno od deset najvažnijih njemačkih gradskih odredišta.Dresdner Kreuzchor jedno je od glavnih obilježja Dresdena kao kulturnog odredišta.
Documenta 2017.
Sljedeće se godine po četrnaesti put održava najvažnije predstavljanje suvremene likovne umjetnosti. „Museum der 100 Tage” (Muzej 100 dana) od svoje se prve izložbe razvija i privlači sve više posjetitelja. Davne 1955. godine izložbu, na kojoj je predstavljeno 670 djela 148 umjetnika u gradu Kasselu u sjevernom Hessenu, posjetilo je oko 130 000 osoba. Documenta 13 je u 2012. godini svojim gostima prikazala preko 860 000 eksponata i instalacija, ali i priredila preko tristo predavanja i predstava svojih sudionika. Sa željom da dožive tu jedinstvenu retrospektivu, više od četvrtine posjetitelja pristiže iz inozemstva.
Pod geslom „Von Athen lernen” (Učiti od Atene) Documenta se odvija na dva mjesta: od 8. travnja do 16. srpnja u grčkom glavnom gradu, a od 10. lipnja do 17. rujna na tradicionalnoj lokaciji u Kasselu. Njemačka turistička zajednica ovaj značajan kulturni događaj na relevantnim tržištima reklamira različitim vidovima marketinga i javnih odnosa.
Međunarodna vrtna izložba 2017.
Savezne vrtne izložbe (BUGA) i Međunarodna vrtna izložba (IGA), koje se organiziraju svake druge godine, svakih su deset godina istovremeno i događaj i prikaz zanata. Izložbeni prostor uređen za izložbe BUGA i IGA zajednicama dugoročno ostaje na raspolaganju kao slobodan ekološki prostor, avanturističko područje ili područje za opuštanje i igru, čime se kontinuirano obogaćuje urbani život. Godine 2017. Međunarodna vrtna izložba, najveći njemački vrtni festival, na kojem se očekuje dva milijuna posjetitelja iz Njemačke i čitave Europe, održat će se u glavnom gradu Berlinu. Međunarodno poznata površina „Gärten der Welt” (Svjetski vrtovi), u berlinskookrugu Marzahn, za potrebe izložbe proširit će se na dvostruku površinu, a priključit će se i zeleni dijelovi Wuhletala i brdo Kienberg. Posjetitelje Međunarodne vrtne izložbe očekuje uzbudljiv i dinamičan program te spektakularan pogled na glavni grad.
– Berlin je s oko 14 milijuna noćenja stranih gostiju 2015. godine daleko najtraženije njemačko gradsko odredište. Posjetitelje glavnoga grada očekuju i velike šumske i vodene površine. Samo 6500 hektara – što čini oko sedam posto ukupne površine grada – pripada europskoj ekološkoj mreži Natura 2000. Međunarodna vrtna izložba pruža izvrsnu mogućnost da se, uz kulturne znamenitosti, predstave i dijelovi najzelenije europske metropole – kaže Petra Hedorfer o lokaciji izložbe.