METRO Cash & Carry i vinarija Cattunar u 2015. godini nastavili su uspješnu suradnju daljnjim razvojem robne marke Terra Unica koju vinarija Cattunar proizvodi za METRO. Razvijeno je pjenušavo vino Terra Unica Di Luna koje se od listopada može kupiti u osam veleprodajnih centara METRO Cash & Carryja u Hrvatskoj. Izvoz istarske malvazije Terra Unica i pjenušavog vina Terra Unica Di Luna u Srbiju očekuje se početkom 2016.
Suradnja istarske vinarije Cattunar s tvrtkom METRO Cash & Carry započela je u veljači 2014. godine kada je u ponudu METRO-a u Hrvatskoj uvrštena istarska malvazija Terra Unica proizvedena ekskluzivno za METRO Cash & Carry. U prvoj godini prodaje, zahvaljujući robnoj marki Terra Unica, proizvodnja vinarije Cattunar povećana je za oko 10 %, više od 30.000 litara, a trend rasta nastavio se i tijekom 2015. godine. Kvalitetom vina koju je pratila atraktivna cijena, robna marka Terra Unica u vrlo kratkom roku prepoznata je od strane kupaca i trenutno nalazi među najprodavanijim vinima u ponudi METRO-a te je najprodavanije vino sorte Malvazija. Uz Terra Unicu, u asortimanu METRO-a nalazi se još 16 proizvoda vinarije Cattunar, od kojih će pojedini proizvodi uskoro biti izvezeni u susjednu Republiku Srbiju.
Tijekom protekle poslovne godine 87 novih hrvatskih dobavljača uvršteno je u asortiman METRO-a te danas više od 60 posto asortimana METRO-a čine proizvodi hrvatskih dobavljača. U program robnih marki METRO-a uključeno je više od 50 hrvatskih proizvođača čiji se proizvode nalaze na policama veleprodajnih centara METRO Cash & Carryja u 15 zemalja diljem svijeta, od Kine, preko Moldavije, Poljske pa do Njemačke i Francuske.