Hrvatski brend Sabant, čiji je inovativni Beer skin™ prva na svijetu plant-based koža pivskog podrijetla koja čeka svjetski patent, svoje pomicanje granica u stvaranju novoga već neko vrijeme dijeli s domaćim kreativcima.
Nakon uspješne suradnje s brendom Raw Bag™ i zgužvanih torbi, ovoga puta Sabant svoju kožu od piva oblikuje s Irom Rumorom, poznatom hrvatskom dizajnericom čija estetika je sve samo ne obična, a fotografije su kreirali nadareni Future Folklore, iza kojeg stoje Nikola Zelmanović i Luka Kedžo.
Kolekcija inspirirana taktikama preživljavanja
U svojoj jesen/zima ‘24 kolekciji Survival Tactics Ira Rumora je inspirirana taktikama preživljavanja i ulogama koje odabiremo da bismo se spasili od ropotarnice današnjice, pa je tako kreirala 4 tipska heroja: Tin Man, Boxer, Spike i Fisherman, od koji se potonja dva štite od svijeta i šeširima izrađenima od Beer skina™.
Spiked Hat vrlo dobro služi za obranu, dok Fisherman’s Hat metaforički prenosi poznatu izreku ‘gone fishing’ (nedostupan, na odmoru) i podsjeća na važnost uzimanja predaha od košnice svijeta i izvora stresa. ‘Upravo sam ovakvu kožu kao što je Beer skin™ tražila za svoju kolekciju – čvrstoća i kvaliteta materijala omogućavaju postizanje željenih oblika šešira, bez potrebe za podstavama i korištenjem dodatnih nepotrebnih materijala. Zbilja je divno imati visokokvalitetnu plant-based kožu dostupnu na tržišu, praktički u susjedstvu, koja može podržati zahtjeve koncepata kolekcija.’, odgovara Ira.
Održivost u samoj srži
Iako na prvu ne djeluje kako Sabant i Ira imaju puno zajedničkog, njihove perspektive i odnos prema kvaliteti i izradi se poklapaju. Sabantu je održivost u samoj srži kompanije i poslovanja, njihova plant-based koža proizvedena od ostataka iz alkoholne industrije proizvodi se lokalno i održivo, a visoka kvaliteta samog materijala omogućava raznim industrijama da trenutna tekstilna rješenja zamjene onima održivijima, bez primoranosti na smanjenje kvalitete svojih proizvoda. Takvu viziju ima i Ira; njen slow fashion brand njeguje održivost, ne koristi materijale životinjskog podrijetla, a kolekcije su izrađene po mjeri, ručno, s velikom brigom za detalje, bez gomilanja komada.
Ovo je napravljeno od piva!
“Jako smo sretni kada vidimo kako naša koža od piva postaje umjetnost u rukama kreativaca. To je i bio cilj od samoga početka, proizvesti visokokvalitetan održivi materijal koji će se moći koristiti na razne načine, a uz to će svojem korisniku uvijek omogućavati da kaže: Ovo je napravljeno od piva!’, komentiraju Tamara Vučetić i Andrej Marić, osnivači hrvatskog Sabanta. ‘Ne stajemo na Beer skinu™, u razvoju i produkciji su nove kože, čiji će glavni sastojak također biti alkohol. Neki od njih će svoju premijeru imati već i ove godine, i to opet pod palicama naših nadarenih dizajnera”, poručuje Tamara.
Na snimanju kolekcije styling je radila Marcela Vrček, šminku Iva Rukavina, a modeli u ulogama likova su Evita Mandić i Lucija Dujić. Survival Tactics kolekcija za jesen/zimu 2024. vrlo je limitirana i čeka svoje službeno predstavljanje.
Pročitaj i ovo:
- Pick One Leave None: Inovativan pristup ekološkoj održivosti planinarskih staza
- Booking.com: 5 održivih smještaja za ljetni odmor u Hrvatskoj
- Ekološki održivo ljeto: 3 načina kako ga ostvariti i održavati