Ona nije nikad dovoljno velika da u nju rano ujutro dok se još sneno pripremamo na posao utrpamo sve potrebne i one malo manje potrebne stvari, ali je uvijek prevelika da iz nje izvadimo upravo ono što nam je u određenom trenutku najpotrebnije. Vjerojatno pogađate, riječ je o torbi. Ovaj put o malo drugačijoj.
Procjenjuje se da se samo u Zagrebu godišnje podijeli više od 50 milijuna plastičnih vrećica koje onečišćuju okoliš. Kako bi taj trend smanjio, dm je kontinuiranim informiranjem građana uspio smanjiti potrošnju plastičnih vrećica u prodavaonicama za 80 posto. No, nije stao na tome pa je odlučio i ove veljače, u sklopu kampanje „…jer najbolje dolazi iz prirode!“ svoje kupce za kupnju proizvoda osviještene prehrane i proizvoda za prirodnu njegu u vrijednosti iznad 150 kuna darovati trajnom torbom cvjetnog uzorka.
dm cvjetna torba u svom će trajanju zamijeniti 1000 plastičnih vrećica. Trajnom torbom zaštit ćemo okoliš, i ujedno imati dovoljno mjesta za eko proizvode koji će nam pomoći da vodimo kvalitetan život. Možda je baš veljača, mjesec ljubavi, pravo vrijeme da se zaljubimo, a u koga drugoga, nego u onoga od koga nam dolazi ono najbolje – u prirodu (ili svoju novu torbu)!