Postavljenjem plakata na pješački frekventnim gradskim trgovima u Zagrebu i Koprivnici započela je ovogodišnja edukativna kampanja prevencije maloljetničke konzumacije alkohola pod nazivom „Pokažite im put“. Kampanja ima za cilj pružiti podršku roditeljima tinejdžera, ponajprije srednjoškolaca koji su prema istraživanjima zapravo najrizičnija skupina kad je u pitanju konzumacija alkohola, u prepoznavanju i rješavanju ovoga sve zastupljenijeg problema u našem društvu.
Plakati postavljeni na Trgu kralja Tomislava u Zagrebu i Trgu Eugena Kumičića u Koprivnici šokirali su mnoge prolaznike s činjenicama o maloljetničkoj konzumaciji alkohola u Hrvatskoj.
Naime, statistika ukazuje na to da je 66% mladih u dobi od 16 godina u posljednjih mjesec dana, konzumiralo alkohol, a 60% djece koja počnu piti alkohol prije 13. godine razviju ovisnost. Također, u prošloj je godini 26 osoba smrtno stradalo, a čak 894 osobe su lakše ili teže ozlijeđene u posljedicama prometnih nesreća koje su uzrokovali mladi pod utjecajem alkohola. Podaci iz istraživanja ukazuju i na značajnu korelaciju između maloljetničke konzumacije alkohola i različitih rizičnih ponašanja mladih: lošiji akademski rezultati, delikvencija, promiskuitet i slično.
Tijekom sljedećeg tjedna kampanja se s ulice seli u zagrebačke i koprivničke srednje škole, gdje će se putem roditeljskih sastanaka i edukativnih brošura dodatno informirati roditelje o uzrocima, rizicima i načinima rješavanja problema maloljetničke konzumacije alkohola. Kampanju provodi Hrvatski školski športski savez uz partnerstvo s Carlsbergom Croatia, inicijatorom kampanje, i tvrtkom Mercator, te uz medijsko partnerstvo 24sata i radija Antena Zagreb.