Djeca koja govore više od jednog jezika imaju veliku prednost kad se radi o učenju novih stvari. Znanstvenici su ustvrdili da bilingvalna djeca imaju poboljšane sposobnosti rješavanja problema te veću moć kreativnog razmišljanja.
Jedan od istraživača ovog fenomena, dr. Fraser Lauchlan ističe da je oštrina uma potrebna da se ˝prebacite˝ s jednog jezika na drugi možda ključna za generalno poboljšanje rada mozga koje se pojavljuje kod djece koja govore više od jednog jezika.
Na bilingvalnost se često gleda kao na problem koji zbunjuje dijete i otežava mu učenje jezika, međutim govorenje i učenje više od jednog jezikazapravo pozitivno utječe na veći broj stvari; sposobnost rješavanja problema, bolje snalaženje u aritmetici i moć kreativnog razmišljanja.
Također, studija pokazuje da bilingvalnost obogaćuje dječji vokabular – ne samo brojem riječi kojima barataju već i njihovim boljim razumijevanjem. Učenici koji govore više od jednog jezika bolje dočaravaju detalje i bogato opisuju pojedinosti.
Djeca koja govore više od va jezika imaju povećanu sposobnost procijeniti koje su informacije najbitnije i na što točno treba istaknuti prilikom nekog opisa. Mogu dobro izvagati što je bitno, a što nije.
Stoga možemo samo zaključiti da treba poticati djecu da uče strane jezike. Osim što će im dobro doći u životu u profesionalnom smislu, olakšat će im proces učenja i omogućiti im bolje izražavanje i fokusiranje na bitne detalje.