Turistička agencija Globtour Event ove godine obilježava dvije značajne obljetnice, 40 godina kontinuiranog rada u Hrvatskoj, kao i 20 godina partnerstva s najvećom svjetskom kompanijom za poslovna putovanja, Carlson Wagonlit Travel.
Tim se povodom prošli tjedan u Johannu Francku u Zagrebu održala proslava na kojoj je ova dugovječna agencija okupila mnoštvo svojih poslovnih partnera i suradnika, kao i sve zaposlenike i kolege u mirovini koji su dali svoj značajni doprinos.
Nekada dijelom velikog turoperatora Emona Globtour, 1992. godine postaje hrvatskom agencijom Globtour Zagreb. 1997. godine potpisuje partnerski ugovor s Carlson Wagonlit Travel (CWT), globalnim liderom za menadžment poslovnih putovanja. 2001. godine osniva sestrinsku tvrtku Event za organizaciju poslovnih događanja i skupova te promjenom vlasništva 2005. godine uprava odlučuje ove dvije tvrtke udružiti i Globtour Zagreb mijenja svoje ime u Globtour Event. Pod novim vlasništvom i upravom, agencija svoju strategiju usmjerava na razvoj segmenta poslovnih putovanja, organizacije poslovnih skupova i događanja i motivacijskih putovanja te kao jedna od prvih destinacijskih menadžment kompanija razvija nove kulturno-turističke proizvode, kao što su „Kostimirani razgled grada“, program „Upalimo Gornji grad“, „Pronađi Gričku vješticu“ i drugi. Na tim se temeljima zadnjih 10-tak godina razvio i odjel receptive koji bilježi trend značajnog rasta.
Jedna je od prvih agencija certificirana za kvalitetu i održivost (norme ISO 9001, ISO 14001, Travelife), a krajem godine očekuje certifikaciju i prema normi ISO 27001 za upravljanje informacijskom sigurnošću. Jasna strategija društvene odgovornosti agenciji donosi i nagradu Index DOP u kategoriji malih poduzeća nekoliko godina zaredom.
2012. godine osniva agenciju Globtour Event Sarajevo te 2013. godine kupuje poslovnicu CWT u Ljubljani i mijenja joj ime u Adria potovanja, čime postaje zastupnikom za Carlson Wagonlit Travel i u Bosni i Hercegovini i u Sloveniji. Na ova tržišta prenosi misiju, viziju, znanja i standarde svoje središnje tvrtke u Hrvatskoj, što je i ovim poslovnicama osiguralo trend rasta.
Globtour Event je u pravom smislu riječi dama u svojim najboljim godinama. Strategija specijalizacije poslovnih putovanja i poslovnih skupova i događanja kroz partnerstvo s CWT-om, kao i specijalizacija za destinacijske proizvode pokazala se uspješnom i održivom radi čega je Globtour Event danas jedna od najjačih agencija u svojim specijalizacijama u regiji te lider za menadžment poslovnih putovanja.
Da je Globtour Event pravi partner s kojom rado surađuju i pružatelji usluga za koje posreduje i koje preporučuje svojim klijentima, pokazala je i bogata nagradna igra koja je obilježila večer proslave. Brojne zrakoplovne kompanije, hotelijeri, OPG-ovi i ostali partneri priredili su zavidan broj vrijednih nagrada te su sreću okušali i mnogi poslovni partneri ove uspješne agencije.
Iznos namijenjen za božićne darove poslovnim partnerima, agencija Globtour Event namijenila je ove godine donaciji udruzi Crvenih nosova klaunovadoktora čime je još jednom potvrdila svoju posvećenost društvenoj odgovornosti. Na samoj je proslavi izvršna direktorica udruge Crvenih nosova Mladenka Majerić uručila predsjednici uprave Globtour Eventa Vesni Pritchard priznanje i zahvalu za dugogodišnju suradnju i potporu te održala dirljiv govor.
Za 40 godina uspješnog rada i značajan doprinos razvoju poslovnog, kongresnog i kulturnog turizma u Hrvatskoj, predsjednici uprave agencije uručio je priznanje i potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za turizam i poljoprivredu Dragan Kovačević, a agenciji su na uspjesima čestitali i predstavnici Udruge hrvatskih putničkih agencija i ostalih stručnih udruga.