Avon makeup izazov, kojeg su prihvatile poznate hrvatske beauty blogerice, stigao je do finala i dobio svoju prvu pobjednicu – Luciju Gorički. Da se uz pomoć maskare, kista za rumenilo i ruža može svladati svaki izazov, finalistice su dokazale na druženju ususret Valentinovu. Veliko finale jedinog blogerskog video makeup challengea u Hrvatskoj, koji je pobudio zavidan interes zaljubljenika u šminku i video izričaj, u Galeriji Oris okupio je brojne goste i sve one koji su u neizvjesnosti čekali live finale i šestominutno beauty nadmetanje finalistica Lucije Gorički (Lux Lucis) i Maje Galbe (Dash of Blue).
Avon kao jedan od najpoznatijih beauty brendova svoje obožavateljice iznenadio je s prvim ružem na tržištu koji sadrži i primer, uz dvostruku pigmentaciju sa snažnijom prekrivnom moći u samo jednom potezu. Da su lijepe usne „točka na i“ svakog uspješnog beauty looka pokazale su u svom duelu i finalistice makeup izazova, koje su koristile upravo Mark Epic Lip ruževe, ali se oduševile i još jednim novitetom iz Avonove palete proizvoda. Nova mirisna priča u suradnji s poznatom glumicom Evom Mendes zove se Eve Discovery i dolazi u obliku dva nova parfema EVE Confidence i EVE Alluring koji će postati idealni saveznici svake žene, jer su kreirani tako da se prilagode njezinim trenucima, njezinim životnim pričama.
– Život je kolekcija priča. Kaže i naša EVE Discovery mirisna kolekcija, a potvrđuje i upravo ova večer iza nas. Divno je bilo proglasiti pobjednicu izazova. Čestitam Luciji jer je kroz niz pobjeda došla do finala i stvarno dokazala da voli što radi, a mi se veselimo svakom njenom novom videu. Želim da svaka od nas nauči uživati u trenutku i čuvati svoje priče iz života kao dragocjenost koja jesu. Avon će svakako sačuvati ovo LIVE finale prvog blogerskog video izazova kao posebnu priču u životu branda. I nastaviti s novostima i iznenađenjima i dalje – kazala je Lucija Josipović, voditeljica oglašavanja i odnosa s javnošću Avona.
Poznati beauty brand zadnje je dvije godine bio izabran za top brand u kategoriji suradnje s blogerima i influencerima stoga ne čudi da su odlučili testirati make up vještine osam hrvatskih beauty blogerica. Izazov koji je imao tri kruga natjecanja, na veoma zanimljiv i zabavan način s izazovima i smicalicama, provjerio je znanje blogerica i u četiri mjeseca osvojio brojnu publiku te dosegom iznad 100.000 pregleda postao i hit na društvenim mrežama. U susret Valentinovu, nakon što je blogerice iz kruga u krug ocjenjivala viralna zajednica, finalni beauty look Love is in the air na posebnom je svečanom Avon događaju ocijenio stručni žiri.