U subotu, 30.03., u organizaciji Udruge Women on Wine/WOW, a pod direktorskom palicom Sanje Muzaferije i u suradnji s agencijom IMC održao se 7. po redu PINK DAY – međunarodni festival ružičastih vina, pjenušaca i šampanjaca.
PINK DAY se tradicionalno održava u prekrasnom prostoru Muzeja Mimare, koji je i ovoga puta obojan u ružičasto – reflektorima, cvijećem, uređenim stolovima, raspoloženjem i, naravno, vinom. Omiljenu vinsku manifestaciju posjetilo je oko tisuću vinoljubaca, a obilježile su je druženja s vinarima i maslinarima te zanimljive vinske radionice koje su vodili izuzetni vinski znalci.
Svečanom otvorenju prisustvovala je i izaslanica gradonačelnika Grada Zagreba Milana Bandića, gospođa Ivana Grepo Galošić iz Gradskog ureda za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša koja je ružičastu vrpcu prerezala uz predsjednicu i osnivačicu WOW-a te direktoricu PINK DAY-a, Sanju Muzaferiju. S obzirom na uspjeh sedmog po redu eventa, ukratko smo s njom popričali o organizaciji omiljenog ružičastog vinskog događanja.
Koja je bila inspiracija iza ovogodišnjeg izdanja PINK DAY-a?
– Naš Festival nije samo ružičasta vinska smotra nego i festival dobre volje, optimizma, ženstvenosti, proljeća i cvijeća. Naravno, tu je i naš Green in Pink, mali, ali važan festival ekstra djevičanskih maslinovih ulja koja svakako zaslužuju. Ove godine, specijalni fokus smo stavili na Hrvatsku, njene regije i ružičasta vina sa svih strana Lijepe naše. Tu su radionica Ružičasti jug powered by PBZ Card koju vodi Jelena Šimić Valentić; radionica Rosei Slavonije i Podunavlja powered by s.Oliver koju vodi Dario Grabarić i Rosei Istre i Kvarnera powered by SMEG koju vodi Mario Meštrović.
Tko je sve sudjelovao na sajmu?
– Na Festivalu su se predstavili brojni izlagači – proizvođači ružičastih vina, njih preko 70, ali i vinski stručnjaci, kao i desetak proizvođača ekstra djevičanskih maslinovih ulja u okviru Green in Pink festivala.
Na PINK DAY-u su se ove godine po prvi puta mogli naći i detoks proizvodi iz portfelja Klara Premium Storea, koje je specijalno za Pink Day osmislila Dr. Lejla Kažinić-Kreho. Tako su nastali proizvodi iz ružičaste linije – Pink Lemonade i Pink Lady Smoothie – inspirirani upravo ovim festivalom.
Ipak, najviše pozornosti privukla je posebna gošća koja je sa svojom vinarijom Vista Hill po prvi puta sudjelovala na Pink Dayu, a radi se o popularnoj pjevačici Lepoj Breni. Svi posjetitelji mogli su isprobati vrhunski Vista Hill rose, ali i fotografirati se s pjevačicom.
Iako su u fokusu vina, na festivalu ima mjesta i za druge ženske „poroke“… Kako su se tu uklopile jedne ružičaste Jimmy Choo cipele?
– Kako je PINK DAY ponajprije doživljen kao „ženski festival“, važnu ulogu je igrao i ružičasti lounge bar, tj. prostor za odmor koji je ove godine ostvaren u suradnji s Lidlom i Meblom/Kareom u kojem su se mogli odmoriti i fotografirati. Također, mnogi su zavrtjeli kolo sreće by S.Oliver i osvojili zanimljive i zgodne modne detalje, a u ponudi su bile i PINK DAY i WOW majice.
Na postamentu pod staklenim zvonom bile su izložene i ružičaste Jimmy Choo cipele vrijedne 1000 dolara – nagrada za najkreativnije uređen izlagački stol. Nagrada je dodijeljena u čast prerano preminuloj WOW članici Stanki Miljković, a odnijela ju je vinarija Bottega koja se uistinu potrudila urediti svoj izlagački stol.
Pink Day možete pratiti i na Facebook i Instagram stranicama.