Naturala.hr
  • Zdravlje
    • Zdrave priče
    • Prehrana
    • Mršavljenje
    • Zdravi recepti
    • Solgar
  • Wellness
    • Wellness i spa
    • Relaksacija
    • Fitness i joga
    • Ljepota
    • Poliklinika Bagatin
  • Lifestyle
    • Putovanja
    • Doza inspiracije
    • Ispunjen život
    • Ekologija
  • U fokusu
    • Kolumne
    • Solgar
    • Promocije
    • Predstavljamo
    • Događanja
    • Odgovori našeg stručnjaka
    • Zdravlje a-z
  • Naturala Life
    • Časopis
  • Vrijeme je za najbolje FOREO Black Friday ponude
    • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
    • Foto: promo
  • Predstavljeni rezultati Greendex istraživanja provedenog među kompanijama, agencijama i medijima u Hrvatskoj
    • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
    • Foto: promo
  • Fisher-Price predstavio suradnju Seke Sveznalice i Maje Šuput
    • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
    • Foto: PROMO
  • Ne propustite: 7 najboljih božićnih sajmova u Europi ove godine
    • Posted on 15. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
    • Foto: Promo
  • Dečki, imate li problema s libidom i potencijom vrijeme je za – crnu macu!
    • Posted on 15. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
    • Foto: Unsplash i Promo PR
Naturala.hr
  • Zdravlje
    • Zdrave priče
    • Prehrana
    • Mršavljenje
    • Zdravi recepti
    • Solgar
  • Wellness
    • Wellness i spa
    • Relaksacija
    • Fitness i joga
    • Ljepota
    • Poliklinika Bagatin
  • Lifestyle
    • Putovanja
    • Doza inspiracije
    • Ispunjen život
    • Ekologija
  • U fokusu
    • Kolumne
    • Solgar
    • Promocije
    • Predstavljamo
    • Događanja
    • Odgovori našeg stručnjaka
    • Zdravlje a-z
  • Naturala Life
    • Časopis
43K
0
342

Početna stranica U fokusu Događanja Predstavljeni rezultati Greendex istraživanja provedenog među kompanijama, agencijama i medijima u Hrvatskoj

  • Događanja

Predstavljeni rezultati Greendex istraživanja provedenog među kompanijama, agencijama i medijima u Hrvatskoj

Važnost Greendex istraživanja leži u osvješćivanju važnosti i potrebe većeg angažmana na temu održive budućnosti.

  • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
  • 3 min
  • Autor: Naturala.hr
  • Foto: promo
Total
0
Shares
0
0
0
Total
0
Shares
0
0
0

Nacionalno istraživanje provedeno je u listopadu 2022. online upitnikom, na prigodnom uzorku od 145 ispitanika, među medijima, kompanijama i agencijama, od čega u najvećoj mjeri kreativnih agencija, zatim velikih kompanija iz tercijarnog i sekundarnog sektora i online medija. Istraživanje je nastalo uz potporu partnera – Europskog parlamenta ikompanije Energia Naturalis.

Greendex – indikator zelene tranzicije komentirali su na okruglom stolu uz analizu rezultata Damir Ciglar, generalni direktor agencije Imago Ogilvy, Martina Rizman Matić, direktorica odjela internih komunikacija u Infobipu i Tihomir Ladišić, direktor vijesti i programa N1.

Rezultati istraživanja pokazali su kako mediji iskazuju najvišu zabrinutost o klimatskim promjenama – njih čak 52%, među kompanijama je tek 35% zabrinutih, a među agencijama nešto malo više od 36%. Čak 60% kompanija nema radno mjesto posvećeno isključivo politikama i aktivnostima vezanim uz klimatske promjene, dok je kod agencija zastupljeno u mjeri od svega 20%, a kod medija je polovina redakcija bez tog radnog mjesta. Na edukaciji zaposlenika najviše rade kompanije – njih gotovo 64%, 55% agencija, dok je kod medija najmanja razina edukacije, tek 45%.

“Mediji imaju u najvećoj mjeri pristup informacijama o klimatskim promjenama i globalnom zatopljenju. Zato je najizraženija zabrinutost upravo u medijima, ali ključno je da se sve više bave takvim temama i redovito izvještavaju o održivom razvoju i klimatski utjecajima, s lokalnog i globalnog aspekta”, izjavio je Tihomir Ladišić koji ističe kako teme održivosti i klimatske promjene utječu na svakodnevni život, iako ljudi toga još nisu dovoljno svjesni.

Dio agencija još nije upoznat s terminom greenwashinga, a kompanije još uvijek klimatske promjene ne smatraju prioritetom

Agencije, njih čak 92,50% smatra kako su klimatske promjene dio odgovornosti marketinških i komunikacijskih aktivnosti, ali čak više od 52% njih nije spremno na financijske žrtve. Prema istraživanju, u greenwashing kampanjama sudjelovalo je 20% agencija.

“Toga ima, ali će i biti. S jedne strane treba se prije svega postići samoregulativa. Na primjeru projekata koje mi radimo u agenciji jasno su definirani kriteriji tko i kako može biti partner. S druge strane, kroz greenwashing kampanje, kao ‘pozitivan efekt’ imamo činjenicu da se potrošači informiraju i teme održivosti češće se stavljaju u fokus”, dodao je Damir Ciglar, direktor agencije Imago Ogilvy.

Čak 50% kompanija, iako su svjesne važnosti zelene tranzicije, ne bi dalo prioritet klimatskim promjenama. Najčešći faktori koji utječu na to su preveliki troškovi smanjenja emisije stakleničkih plinova i drugi hitniji rizici za poslovanje kao što je COVID, financijska nesigurnost te nedostatak ili neadekvatnost zakonskih mjera za smanjenje emisije stakleničkih plinova.

Martina Rizman Matić

“Svi se nalazimo u jednom zajedničkom krugu odgovornosti. Kompanije trebaju imati osjećaj za biznis, pažljivo birati menadžere i timove za dugoročnije ciljeve. Ključno je da strategija održivosti bude kvalitetno balansirana s poslovnom strategijom i onda će imati dugoročne rezultate i uz to činiti dobro okolišu i zajednici”, zaključila je Martina Rizman Matić, direktorica odjela internih komunikacija u Infobipu.

Što se tiče medijskog izvještavanja o klimatskim promjenama – 50% njih izvještava jednom dnevno do jednom tjedno, a čak 34% izvještava rjeđe od jednom na mjesec. Međutim, zabrinjavajuće je kako 52.5% priznaje da rijetko, ponekad, često i uvijek pišu o klimatskim promjenama s aspekta klimatskog skepticizma.

Budućnost moramo zajedno kreirati

Važnost Greendex istraživanja prije svega leži u osvješćivanju važnosti i potrebe većeg angažmana na temu održive budućnosti. Zahvaljujući interesu i odazivu kompanija, agencija i medija, Greendex istraživanje kvalitetan je indikator trenda u industrijama koje imaju velik utjecaj na društvo. Rezultati istraživanja i otvorene teme podloga su za nastavak diskusije na najvećem regionalnom zelenom festivalu Greencajt, koji će se održati u Zagrebu, 24. i 25. svibnja 2023. godine.

Total
0
Shares
0
0
0
Prethodni članak
  • Predstavljamo

Fisher-Price predstavio suradnju Seke Sveznalice i Maje Šuput

  • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
  • Autor: Naturala.hr
  • Foto: PROMO
Pročitaj
Sljedeći članak

    Vrijeme je za najbolje FOREO Black Friday ponude

    • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: promo
    Pročitaj
    Pročitaj i ovo
    Pročitaj
    • Događanja

    Sezona vrhunskih partyja u Splitu produžena “Keep Walking” eventom

    • Posted on 14. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
    • 2 min
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: Promo
    Pročitaj
    • Događanja

    Advent kod Matoša pretvara Gornji grad u najromantičniju blagdansku kulisu!

    • Posted on 14. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
    • 3 min
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: promo
    Pročitaj
    • Događanja

    Ne propustite Interliber – ove knjige su ‘vruća roba’ koju svi traže

    • Posted on 11. studenoga 2022.11. studenoga 2022.
    • 4 min
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: Promo
    Pročitaj
    • Događanja

    U prepunoj Galeriji AMZ-a otvorena je izložba radova polaznika 17. Fotosofije

    • Posted on 10. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
    • 3 min
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: promo
    Pročitaj
    • Događanja

    Završio je 2. November Fest koji su predvodila poznata imena hrvatske rock, pop i hip-hop scene

    • Posted on 9. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
    • 2 min
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: Jan Humski
    Pročitaj
    • Događanja

    Pavel i Detour otvaraju 2. November Fest i najavljuju večer ispunjenu najljepšim emocijama

    • Posted on 4. studenoga 2022.4. studenoga 2022.
    • 3 min
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: promo
    Pročitaj
    • Događanja

    Marija Butković: 3D iscrtavanjem areole nakon mastektomije žene više ne vide ožiljke!

    • Posted on 4. studenoga 2022.3. studenoga 2022.
    • 5 min
    • Autor: Nikolina Petan
    Pročitaj
    • Događanja

    Dr. Zrakić iz poliklinike Optical Express održat će besplatno predavanje o očnoj mreni i laserskoj korekciji dioptrije

    • Posted on 3. studenoga 2022.3. studenoga 2022.
    • 2 min
    • Autor: Naturala.hr
    • Foto: promo
    Najnovije
    • Aleksandra Dojčinović najavljuje zimu cool Lei Lou kolekcijom

      • Posted on 14. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • 3 min
      • Foto: Maja Kljaić
      Pročitaj
    • Sezona vrhunskih partyja u Splitu produžena “Keep Walking” eventom

      • Posted on 14. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • 2 min
      • Foto: Promo
      Pročitaj
    • Advent kod Matoša pretvara Gornji grad u najromantičniju blagdansku kulisu!

      • Posted on 14. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • 3 min
      • Foto: promo
      Pročitaj
    • Ne bacajte koru od banane: Prava je saveznica za lijepu i njegovanu kožu

      • Posted on 14. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • 3 min
      • Foto: Unsplash i Pexels
      Pročitaj
    • Kako je u Egiptu nastala piramida teška 20 tona – od plastike iz rijeke Nil

      • Posted on 14. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • 2 min
      • Foto: 100YR CLEANUP
      Pročitaj
    Izdvojeno
    • 1
      Vrijeme je za najbolje FOREO Black Friday ponude
      • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
      • Foto: promo
    • 2
      Predstavljeni rezultati Greendex istraživanja provedenog među kompanijama, agencijama i medijima u Hrvatskoj
      • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
      • Foto: promo
    • 3
      Fisher-Price predstavio suradnju Seke Sveznalice i Maje Šuput
      • Posted on 15. studenoga 2022.15. studenoga 2022.
      • Foto: PROMO
    • 4
      Ne propustite: 7 najboljih božićnih sajmova u Europi ove godine
      • Posted on 15. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • Foto: Promo
    • 5
      Dečki, imate li problema s libidom i potencijom vrijeme je za – crnu macu!
      • Posted on 15. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • Foto: Unsplash i Promo PR

    Newsletter

    Prijavite se na naš newsletter

    PRATITE NAS
    43K
    0
    342
    Najnovije objave
    • Koja je tajna doživotnih ženskih prijateljstava?
      • Posted on 13. studenoga 2022.11. studenoga 2022.
      • Foto: Unsplash
    • Movember je: Žene, pošaljite svog muškarca na pregled prostate!
      • Posted on 12. studenoga 2022.11. studenoga 2022.
      • Foto: Unsplash
    • Panoramski kotač glavna je atrakcija ovogodišnjeg zagrebačkog Adventa
      • Posted on 11. studenoga 2022.14. studenoga 2022.
      • Foto: PROMO
    • Prof. Mislav Gjurić: Društvene mreže su povod da sve više ljudi želi korigirati nos
      • Posted on 11. studenoga 2022.11. studenoga 2022.
      • Foto: Poliklinika SInteza
    O nama
    • Impressum
    • Opći uvjeti korištenja
    • Pravila privatnosti i politika kolačića
    • Kontakt
    Naturala.hr
    • Zdravlje
    • Wellness
    • Lifestyle
    • U fokusu
    • Naturala Life
    COPYRIGHTS © 2022 NATURALA.HR. ALL RIGHTS RESERVED.

    Upiši traženi pojam i stisni Enter.

    Naturala.hr koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost web-stranice. Daljnjim korištenjem web stranice potvrđujete da ste suglasni s politikom kolačića. Slažem seKolačići