Jadranka Boban Pejić, naša vodeća stručnjakinja za prirodnu prehranu održat će predavanje na temu greenwashinga u četvrtak 15.3. u 19 sati u Makronovi, Ilica 72/I.
Kako raste interes potrošača za zdravije namirnice, tako se često u marketingu koriste riječi, opisi i sklopovi koji daju dojam da je određeni proizvod zdraviji, „zeleniji“, „održiviji“ nego što uistinu jest.
Greenwashing je pojam poznatiji u novijoj marketinškoj praksi koji kupcima prezentira lažni utisak kako neke kompanije posluju u skladu s novijim ekološkim smjernicama, a to uistinu ne čine.
Pojam je osmislio Jay Westervelt, borac za očuvanje okoliša, u svom eseju u kojem se osvrnuo na praksu nekih hotela prema kojoj se ponovna upotreba hotelskih ručnika prezentira kao korisna za očuvanje okoliša. Westervelt je u eseju dokazao kako niti jedan od tih hotela ne čini ništa za smanjenje troškova energije niti koristi ekološke deterdžente koji su biorazgradivi te da se takvi hoteli ne bi smjeli nazivati zelenima jer se služe greenwashingom samo u svrhu povećanja svog profita.
O takvim i sličnim primjerima iz naše i svjetske svakodnevice upoznat će vas u četvrtak u Makronovi Jadranka Boban Pejić.