U četvrtak poslijepodne na vrhu Tkalčićeve ulice zavladale su njuškice i šapice brojnih pasa koji su bili gosti na otvorenju Pet Secret trgovine jer, uostalom, svi proizvodi i jesu namijenjeni njezi i zaštiti upravo njih samih. Tako su otvorenje trgovine, ali i cijelu još jednu pozitivnu poduzetničku priču domaće proizvodnje podržali i brojni poznati gosti iz javnosti.
Lifestyle ikona i poduzetnica Borna Kotromanić je došla u društvu svoje Stele, a autorica knjige o psima „Bez dlake na jeziku“ i urednica portala „Pasji život“ Rujana Jeger u društvu svojih Pixie i Joy. Bio je tu i Oto kao najtrofejniji rottweiler u regiji, ali i mnogi drugi četveronožni najbolji prijatelji koji su se najviše razveselili pripremljenoj Vau-Vau pilećoj torti, ali i vožnji Pet Secret rikšom.
Posebni gosti otvorenja Pet Secret trgovine bili su i psi sa svojim mentorima iz Centra za rehabilitaciju Silver. Oni su održali i mini pokaznu radionicu kako bi svim prisutnima pokazali kako se provodi socijalizacija pasa koji nakon školovanja postaju osposobljeni rehabilitacijski psi. Otvorenje je podržao i Marko Ljutić, poznati uzgajivač Australskih ovčara te aktivan natjecatelj i predstavnik Hrvatske na međunarodnim izložbama pasa.
Pet Secret je već prepoznat od brojnih zadovoljnih korisnika u pet shopovima i veterinarskim stanicama, a otvaranjem svog prostora žele ponuditi i dodatni sadržaj vezan uz edukacije i brojne zanimljive teme koje se nadovezuju upravo na područje njege i zaštite dlake i kože kućnih ljubimaca, istaknuo je na početku u ime organizatora Hrvoje Vukov, vlasnik bloga Hlifestyle.eu s kojim brend surađuje.
Atmosfera na otvorenju Pet Secret trgovine bila je zanimljiva i brojnim turistima. Razigrani i veseli psi koji koriste ovu vrhunsku prvu hrvatsku kozmetiku za njegu i zaštitu od njuškice do šapice bili su pravi mamac za fotografiranje. Slatkih i slanih zalogaja nije nedostajalo tako da su psi cijelo vrijeme veselo mahali repom i zaista osjećali kako je to njihov dan. Posebna atrakcija je bio i foto kutak u kojem su se fotografirali psi sa svojim vlasnicima.
– Ova priča o tajnama njegovanih ljubimaca se tek počela pričati i nakon osnovne dvije linije – Aromatherapy i s procijanidima koje broje 13 proizvoda već se pripremaju i nove recepture. Njega i zaštita dlake i kože kućnih ljubimaca su misija Pet Secreta – istaknuo je na otvorenju direktor brenda Dario Čičin Karlov.
Pet Secret proizvodi nastaju sinergijom znanosti i ljubavi prema kućnim ljubimcima pa stoga ne čudi vrhunski sastav koji daje iznimne rezultate. Šamponi, regeneratori, maske, ali i balzami za njuškice i šapice kao i za specifično područje kalusa, žuljeva i odebljale kože postali su hit od prvog trenutka pojavljivanja.
Pet Secret tim ne planira se zadržati na hrvatskom tržištu jer veliki interes i upiti stižu već i izvan granica Hrvatske stoga je za očekivati kako će ovo biti uspješna domaća priča za svjetska tržišta.