Početkom rujna Europska unija izdala je dvije direktive koje utječu na način kupnje, ali i dizajn usisavača. Kao vodeći brand koji je predan poticanju održivosti kroz inovacije, Philips je potpuno spremno usvojio nove EU propise za energetski učinkovite usisavače. U skladu s time Philips je dizajnirao potpuno novu generaciju usisavača koji imaju odlične radne značaje i pri tome su energetski učinkoviti.
Energetski učinkovite verzije Philips usisavača pružaju izvanredne radne značajke čišćenja uz oznake energetske učinkovitosti najbolje u klasi. Zahvaljujući ključnim inovacijama, poput vrlo učinkovitog motora i tehnologija koje razdvajaju zrak od prašine, Philips je ponovo potvrdio svoju poziciju tržišnog lidera.
– Od rujna neće vrijediti ona "Što jače – to bolje", jer nova generacija usisavača, koja ne smije prelaziti 1600 W, osim što smanjuje potrošnju energije, ima naljepnicu iz koje je jasno vidljivo što zapravo kupujemo. Novu generaciju Philips usisavača karakterizira, osim vrhunskog dizajna, manja potrošnja energija i izuzetna učinkovitost. Uz nove naljepnice potrošači će mnogo lakše uspoređivati različite usisivače u trgovini prema najvažnijim kriterijima. Naravno, razred A posebno se ističe – troši najmanje električne energije, maksimalno je učinkovit na svim površinama, stvara manje buke i ispušta manje prašine. Idealan je za svako čišćenje! Svaki kupac točno zna u što ulaže svoj novac. – istaknula je Božena Brnas, voditeljica marketinga Philipsa.