Svi nekom nešto prodaju na internetu. Valuta te prodaje može biti jedan like, vrijeme provedeno gledajući neki video ili čitajući sadržaj, ali i konkretna kupnja. Brzi smo na kliku. No ipak ne kupujemo baš sve. Da biste bili među onima kod kojih će se ljudi zaustaviti dok trče prstima po ekranu i kupiti od vas nešto, trebate se znati istaknuti.
Imate li web stranicu preko koje promet ne ide onako kako ste baš zamislili, a i društvene mreže vam ne donose zadovoljavajuće rezultate, stoga palite oglase kako biste barem nekog privukli i nekom nešto prodali, frustracija zbog uloženih sredstava i vremena može biti iscrpljujuća. Kako biti uspješniji online i zarađivati više?
*****Edukacije od 5 zvjezdica
Kako stvoriti online vidljivost, ali i prodavati preko web stranice, možete naučiti kroz hvaljene poludnevne radionice Content marketinga i SEO marketinga koje drži Barbara Slade Jagodić, vlasnica SEO content agencije Slade.
Kako iskoristiti online kanale za brendiranje i prodaju, bilo da to radite za sebe ili za tvrtku?
Društvene mreže, baš kao i oglasi i PR tekstovi odličan su i brz način za stvaranje online vidljivosti. No na digitalu se puno više prodaja zakucava preko drugih kanala – Googlea i e-mail marketinga.
Sve marketinške aktivnosti utječu jedne na druge. Što vas ljudi češće vide, to će vas prije zapamtiti. Za to služi direktno izlaganje preko social media kanala, oglasa, promotivnih tekstova, ali i aktivnosti koje radite offline.
Netko će postati popularan online, netko pak bolje prolazi offline. Primjeri toga bi bili YouTube influenceri i pjevači(ce). Ponekad se to dvoje izmiješa. Kao u slučaju Justina Biebera kojeg su otkrili online, upravo na YouTube.
Justin Bieber nije se reklamirao. Stvarao je sadržaj. Svirao je i pjevao. I u tome leži odgovor na ono “što raditi online?”
Ne radite social media marketing, odnosno ne objavljujte stvari po društvenim mrežama samo radi objavljivanja i skupljanja lajkova. Ne objavljujte tuđe fotografije, tuđa videa, ne skupljajte bazu followera na nečem neoriginalnom i tuđem. Fore su fore. Prolaze brzo.
Umjesto toga radite Content marketing ili marketing putem sadržaja. Radite vlastiti sadržaj.
I to ciljano.
Ciljan vs. kreativan sadržaj
Nije svaki sadržaj dobar u smislu da će dugoročno stvoriti vrijednosti za druge i prepoznatljivost za vas. To se posebno odnosi na “kreativno pisanje”.
Što je kreativno pisanje? Isto što i kreativno pjevanje. Kako neće ni svi lijepo pjevati i rasprodati Arenu, tako neće ni svi dobro pisati i rasprodati sve što prodaju.
Puno je onih koji možda ne pišu najljepše literarne radove ili jako cool tekstove koji zarađuju velike iznose. Jer znaju kako ciljano stvarati sadržaj za one ljudi kojima žele nešto prodati. To sve možete i sami naučiti.
Ne trebate nužno imati Facebook stranicu.
Ne trebate imati ni YouTube kanal.
Ne trebate imati ni sve popularniji TikTok ili LinkedIn.
Barem ih ne trebaju imati svi.
Ali vas moramo moći naći u nekoliko sekundi kad vas tražimo. A tražimo vas na Googleu.
I najčešće online kupujemo preko Googlea. Google je naša startna točka. Tamo idemo kad nešto trebamo, kad je naš motiv da nešto nađemo i kupimo velik. I zato je bitno biti vidljiv na tražilicama.
U prosjeku Google svakog dana pretražujemo sedam puta. Najčešće tražimo informacije, savjete ili pak gdje možemo nešto kupiti. Možda se sjetimo vas s društvenih mreža, a možda i ne.
Prije ćemo ukucati u Google tražilicu “stolić za dnevni boravak” nego ime nekog brenda. Dajte da vi budete među TOP rezultatima kad to ukucamo. Pa da pogledamo vašu ponudu, možda i nešto kupimo.
No nije lako pojaviti se među TOP Google rezultatima, gužva je prevelika. Svi imaju web stranice, zar ne?
Neke web stranice bolje su od drugih. Pritom ljepota dizajna nije presudna. Presudan je ciljani tekst. Prvo SEO optimiziran tekst koji će vas pozicionirati visoko na Googleu i dovesti ljude do weba, a zatim konverzijski prodajni tekst koji će zakucati prodaju.
Kako raditi SEO tekstove za bolje rangiranje na Googleu i prodajne tekstove za web naučite na TOP radionicama Content marketing i SEO marketing koje je do sada prošlo preko 2500 ljudi, među kojima su brojni uspješni poslovni subjekti, individualci, influenceri i brendovi.
Ove radionice će promijeniti način na koji ćete koristiti online kanale i usmjeriti vas na put do bolje prodaje. Naučit ćete kako se istaknuti na svoj način i prodavati ljudima u trenutku kad imaju potrebu za nečim. Umjesto da stalno “lovite” kupce po social media kanalima, neka oni dođu k vama.
Pročitaj i ovo:
- Humanitarni ormar za udrugu Mali zmaj: Poznate Hrvatice i Hrvati pozivaju u šoping na sajmu InDizajn
- Brojke ne lažu – Weekend.17 je najbolji i najposjećeniji do sada
- Croatia Airlines obilježio 35. obljetnicu osnutka