Cilj Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela, nedavno osnovane pri HGK, je što bolje pozicioniranje hotela na svjetskom tržištu. Zasad je u Grupaciju uključeno 16 hotela.- Hrvatska ima posebne i drukčije hotele koji nude vrhunsku kvalitetu, sadržaj i usluge koji dosad nisu prepoznati. Upravo je zajedničko brandiranje bilo jedan od ključnih razloga grupiranja ovih hotela pri HGK i drago nam je da smo im pružili stručnu podršku i platformu kroz koju je nedavno i objavljen natječaj za izradu i osmišljavanje imidža i vizualnog identiteta Grupacije – rekla je Antonia Urlić koja pri HGK vodi Udruženje hotelijera i Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela, dodavši kako će zajedničko brendiranje Grupacije dovesti do prepoznatljivosti Hrvatske kao destinacije luksuznog turizma.
Foto: Boutique hotel Alhambra
Kako bi postali članovi, hoteli moraju imati četiri ili pet zvjezdica i/ili biti hoteli baština visoke kvalitete s najviše 60 soba, restoranom koji pruža poseban gourmet doživljaj, jedinstvenom prodajnom ponudom u najmanje jednoj od sljedećih kategorija: povijest, kultura, priroda, konceptualni dizajn, doživljaj i inovativnost te ih mora karakterizirati posebnost lokacije. Uz minimalne uvjete koje hotel mora ispunjavati prilikom pristupanja Grupaciji, stručno povjerenstvo posebno vrednuje dodatne pokazatelje kvalitete usluge i sadržaja.
Foto: Hotel Vestibul Palace Split
Grupaciji su se posljednji pridružili Adriana Hvar Spa Hotel iz Hvara, Hotel Adriatic iz Rovinja, Boutique Hotel Alhambra iz Malog Lošinja, Palača Lešić Dimitri iz Korčule, Valamar Isabella Miramare Island Resort iz Poreča te Villa Dubrovnik iz Dubrovnika. Bastion, Bevanda, Kazbek, Life Palace, Martinis Marchi, Meneghetti, Navis, The Pucić Palace i Vestibul Palace su članovi Grupacije od njena osnutka, u svibnju ove godine. U tijeku je obrada nekoliko dodatnih prijava koje je Grupacija zaprimila od trenutka objave uvjeta i procedura pristupanja novih članica.