Živimo u vremenima kada su brzina i inovacije ključni jer o njima često ovisi uspješnost poslovanja. Pružiti svojim klijentima brzu i najkvalitetniju uslugu misija je svih zaposlenih u Poliklinici Sinteza od početka, pa je logično da i onaj prvi kontakt s klijentima ima dodanu vrijednost.
U tome im značajno pomaže i 4aMed – sustav upravljanja s postojećim i budućim pacijentima / klijentima poliklinike, koji obuhvaća podatke koji se mogu prikupljati kroz pozivni centar iz različitih komunikacijskih kanala (telefon, e-mail). Osim centraliziranog prikupljanja i upravljanja svih kontakata s klijentima (CRM), ovim se programom podupiru i poslovni procesi iz područja medicine, ali i komercijalni dio vezan uz račune, skladište i kadrove.
4aMed nije samo alat – to je partner koji pruža sveobuhvatno, prilagodljivo i integrirano rješenje kako bi svatko postigao izvrsnost u poslovanju
▪️ Više lokacija i tvrtki – jedna pretplata: Cijeli biznis na jednoj kontrolnoj ploči
Business intelligence sustav prati više lokacija i tvrtki, sve pod jednom pretplatom.
▪️ Intuitivna recepcija – kontrola nad administrativnim zadacima
Upravljajte prijemom pacijenata, rezervacijama i komunikacijom uz intuitivno sučelje. Integracija avansa i praćenje plaćanja za učinkovito financijsko upravljanje.
▪️ Automatizirano slanje mailova – brza i efikasna komunikacija s pacijentima
Slanje podsjetnika na zakazane termine smanjuje neiskorištene termine, a personalizirane zahvale nakon posjeta pokazuju brigu o pacijentima.
▪️ Cjelokupan marketing klinike – osnaživanje klinika personaliziranim promotivnim materijalima
Slanje personaliziranih promotivnih materijala, novosti, posebnih ponuda i rođendanskih čestitki putem e-maila potiče klijente na ponovne posjete.
▪️ Telemedicina – proširene mogućnosti skrbi za pacijenta
Online konzultacije pružaju kvalitetniju i dostupniju zdravstvenu skrb, a pritom štede vrijeme pacijentima.
▪️ Planovi terapija i avansi – planirano plaćanje vezano uz planove terapija
Sustav podržava avansno plaćanje koje prati planove terapija te je usklađeno sa zahtjevima pacijenata.
▪️ Prikaz rasporeda rada djelatnika
Plan rada i raspored djelatnika usklađeni su s kalendarom zakazivanja termina, što omogućuje učinkovitije naručivanje pacijenata.
▪️ Svi podaci o korisniku na jednom mjestu – CRM i e-Karton
Sva medicinska dokumentacija i nalazi te opće informacije o klijentu dostupni su s jednog mjesta. Povezanost s dijagnostičkim alatima omogućuje brže i preciznije analize.
▪️ Inventurni Modul – praćenje zaliha i povećanje efikasnosti skladišta
Automatizirano praćenje zaliha, stanja skladišta i praćenje potrošnje omogućuje održavanje optimalne razine zaliha bez gubitka vremena.
▪️ Mobilno prilagođen sustav – upravljajte poliklinikom bilo gdje, bilo kada
Prilagođena aplikacija omogućuje praćenje i upravljanje poslovanjem na mobilnim uređajima.
▪️ Najmoderniji sigurnosni sustav – svi podaci pohranjeni u prvi hrvatski data centar
Dizajniran s najnovijim standardima sigurnosti za očuvanje povjerljivosti i zaštite podataka. Bez kompromisa.
4aMed najvećim je dijelom namijenjen poslovanju privatnih poliklinika, ali i manjih privatnih ordinacija. Svojim specijaliziranim funkcionalnim rješenjima omogućuje ubrzani protok informacija, evidenciju svih poslovnih događaja, detaljnu poslovnu analitiku te minimiziranje rizika pogrešaka prilikom svakodnevnog rada. Ovakvo inovativno i objedinjeno rješenje dovodi do povećanja kvalitete, održavanja visokih standarda rada, a ono što je najvažnije – do zadovoljnih pacijenata.
Pročitaj i ovo:
- Svečano otvoren dijagnostički centar Poliklinike Sinteza!
- Poliklinika za dječje bolesti Sabol postaje dio Futura Medical Groupa
- Sinteza Skin Clinic nova je zagrebačka destinacija za holistički pristup brizi kože