Naturala.hr
  • Zdravlje
    • Zdrave priče
    • Prehrana
    • Mršavljenje
    • Zdravi recepti
    • Solgar
  • Wellness
    • Wellness i spa
    • Relaksacija
    • Fitness i joga
    • Ljepota
    • Poliklinika Bagatin
  • Lifestyle
    • Putovanja
    • Doza inspiracije
    • Ispunjen život
    • Ekologija
  • U fokusu
    • Kolumne
    • Solgar
    • Promocije
    • Predstavljamo
    • Događanja
    • Odgovori našeg stručnjaka
    • Zdravlje a-z
  • Naturala Life
    • Časopis
    • Pretplata
    • Prodajna mjesta
  • Daria Lorenci Flatz: “Gluma daje mogućnost da sve ono što osjećaš i percipiraš uspiješ i reproducirati”
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Matej Grgić
  • Obiteljski izlet za uskršnje praznike: 5 obližnjih mjesta za uživanje u prirodi
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
  • Uskrsni brunch: Pečene šparoge s veganskim hollandaise umakom
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Depositphotos
  • Valentino i Smoki, izviđači na četiri kotača: Spačekom po Hrvatskoj
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
  • Psihologija: Kako se držati savjeta koje dajemo drugima?
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Pexels
Naturala.hr
  • Zdravlje
    • Zdrave priče
    • Prehrana
    • Mršavljenje
    • Zdravi recepti
    • Solgar
  • Wellness
    • Wellness i spa
    • Relaksacija
    • Fitness i joga
    • Ljepota
    • Poliklinika Bagatin
  • Lifestyle
    • Putovanja
    • Doza inspiracije
    • Ispunjen život
    • Ekologija
  • U fokusu
    • Kolumne
    • Solgar
    • Promocije
    • Predstavljamo
    • Događanja
    • Odgovori našeg stručnjaka
    • Zdravlje a-z
  • Naturala Life
    • Časopis
    • Pretplata
    • Prodajna mjesta
43K
0
200

Početna stranica Zdravlje Zdrave priče Kako izgraditi uspješan brend u zdravstvenom turizmu?

  • Zdrave priče

Kako izgraditi uspješan brend u zdravstvenom turizmu?

Gradnja brenda u zdravstvenom turizmu odvija se oko priče koja će vas izdvojiti od konkurencije i stvoriti pozitivne osjećaje

  • Posted on 3. srpnja 2017.26. travnja 2019.
  • 3 min
  • Autor: Marijana Brdovnik
Total
0
Shares
0
0
0
Total
0
Shares
0
0
0

Brendiranje u zdravstvenom turizmu gotovo je poput brendiranja u bilo kojem drugom području u turizmu, ali uz jednu važnu iznimku: uključuje zdravstveni element, jedan od najosobnijih i najosjetljivijih aspekata. Zbog toga brendiranje zdravstvenih usluga treba biti izgrađeno oko elementa povjerenja kao ključnog čimbenika bilo koje priče o brendu. Da biste bili uspješni u brendiranju i promociji zdravstvenih usluga, trebate ispričati priču koja će pobuditi emocije, motivirati lojalnost te prije svega pokrenuti niz pozitivnih osjećaja koji će korisnika učiniti sretnim.

Nažalost, konvencionalni marketing zdravstvenog turizma prečesto se temelji na prodaji medicinskih usluga i noćenja u lječilištima i odmaralištima, a ne na brendiranju. Bez snažnog brenda, svo oglašavanje, promocija prodaje, web dizajn i odnosi s javnošću neće vam pomoći da postignete svoje ciljeve. Ono što zdravstveni turizam čini vrijednim u umu potrošača obećanje je zdravstvene zaštite i percipirane vrijednosti iskustva koje će doživjeti.

>> Brendiranje u turizmu – brand treba ispričati priču i izazvati pozitivne osjećaje

Očekuje se kako će globalno tržište medicinskog turizma rasti po godišnjoj stopi od 19,38 posto do 2019. godine. (Izvor: Market Research Store), što predstavlja veliki potencijal za ovo još nedovoljno iskorišteno polje turizma. Sve više i više pacijenata putovat će preko granice u potrazi za boljom zdravstvenom skrbi, kraćim vremenom čekanja i personaliziranom njegom. Pitanje je: Kako se istaknuti u masi sličnih usluga i priča?

Uspješna priča

Polazna točka procesa brendiranja uvijek je planiranje, praćeno vizijom i strategijom. Znajte tko ste i budite jasni oko toga kako želite da vas drugi vide. Na početku izgradnje brenda, izdvojite vrijeme za analizu tržišta i vaših konkurenata, a s vremena na vrijeme uložite u istraživanje inovacija na tržištu i načina na koji one mijenjaju vaš biznis. Ali nemojte trčati za konkurencijom i biti opsjednuti njihovim poslovanjem – umjesto toga, pronađite svoj put na tržištu i definirajte karakteristike koje će vas razlikovati od konkurencije od samog početka, kao i dodatnu vrijednost za svoje klijente.

Za svaki brend u zdravstvenom turizmu od vitalne je važnosti komunikacija s klijentima – pacijentima te obuka osoblja kako bi bilo u stanju razumjeti potrebe pacijenata i imati dobre komunikacijske vještine. Važno je da svaki zaposlenik uključen u proces bude svjestan standarda brend, zna što brend označava i kako ga pravilno zastupati. Ako ste vlasnik tvrtke, razmotrite pozivanje stručnjaka za brendiranje u zdravstvenom turizmu kako biste stvorili učinkovitu strategiju promocije, plan djelovanja i raspodjelu proračuna.

Marketing je ključni element strategije razvoja poslovanja bilo koje bolnice, klinike ili spa centra. Uspješni brendovi prepoznaju svoju potencijalnu bazu korisnika i prezentiraju proizvod na inovativan i prikladan način; oni isprobavaju nove pristupe i izlaze s marketinškim strategijama koje pridonose slici brenda.

Zdravlje je emocionalna tema

Zdravlje ljudi uvijek će biti emocionalna i osjetljiva tema. Pružatelji usluga u zdravstvenom turizmu trebaju razumjeti te emocije i približiti im se sveobuhvatnim pristupom i jedinstvenom uslugom. Zbog posezanja za zdravstvenim i wellness uslugama, zdravstveni se turizam može razlikovati od standardnih pristupa u turizmu – on zahtijeva specifično planiranje komunikacijskih strategija, zbog vrlo osobne i ponekad rizične prirode usluga, kako bi se prilagodile određenoj ponudi.

Međutim, rast zdravstvenog turizma jasno pokazuje da je globalizacija zdravstvene skrbi neizbježna. Pacijenti više nisu ograničeni na lokalne pružatelje usluga i visoke cijene. Današnji pacijenti mogu otkriti kvalitetne medicinske i dentalne specijaliste u susjednim ili dalekim odredištima po mnogo boljoj cijeni i usluzi nego kod kuće.

Uvijek imajte na umu da možete napraviti fantastičnu spa zonu ili dentalni studio s nevjerojatnim sadržajima i najboljim liječnicima na svijetu, ali ako nemate pravu viziju poslovanja s jakom distinkcijom od vaše konkurencije, bez predanosti pozicioniranju vaših usluga, jedino što imate je zgrada bez klijenata i perspektive.

 

Total
0
Shares
0
0
0
Prethodni članak
  • Mršavljenje

Ovih osam hormona upravlja tvojim apetitom – nauči kako ih dovesti u ravnotežu

  • Posted on 27. lipnja 2017.26. travnja 2019.
  • Autor: Naturala.hr
Pročitaj
Sljedeći članak
  • Zdrave priče

Spriječi na vrijeme glavobolju uzrokovanu dehidracijom

  • Posted on 4. srpnja 2017.16. kolovoza 2019.
  • Autor: Naturala.hr
Pročitaj
Pročitaj i ovo
Pročitaj
  • Zdrave priče

Vedrana Orlović: “Želja mi je kroz slasne fotografije i recepte dati prijedloge kako domaći kefir ukomponirati u jela”

  • Posted on 30. ožujka 2021.30. ožujka 2021.
  • 6 min
  • Autor: Loredana Lindić
  • Foto: Vedrana Orlović
Pročitaj
  • Zdrave priče

Dr. Alenka Brozina: 8 glavnih krivaca za nadutost probavnog sustava

  • Posted on 26. ožujka 2021.26. ožujka 2021.
  • 3 min
  • Autor: Alenka Brozina, dr. med.
  • Foto: Pexels
Pročitaj
  • Zdrave priče

COVID-19: 10 najvećih zabluda i mitova o koronavirusu

  • Posted on 24. ožujka 2021.24. ožujka 2021.
  • 3 min
  • Autor: Naturala.hr
  • Foto: Depositphotos
Pročitaj
  • Zdrave priče

Šećer: 5 znakova koji ukazuju da pretjerujete s konzumacijom slastica

  • Posted on 22. ožujka 2021.22. ožujka 2021.
  • 3 min
  • Autor: Naturala.hr
  • Foto: Unsplash
Pročitaj
  • Zdrave priče

Zdrava trudnoća: Prirodni i jednostavni načini za ublažavanje mučnine

  • Posted on 17. ožujka 2021.17. ožujka 2021.
  • 2 min
  • Autor: Naturala.hr
  • Foto: Unsplash
Pročitaj
  • Zdrave priče

Mješavina eteričnih ulja za ublažavanje kašlja po preporuci Dragane Klarić

  • Posted on 16. ožujka 2021.16. ožujka 2021.
  • 2 min
  • Autor: Naturala.hr
  • Foto: Unsplash
Pročitaj
  • Zdrave priče

Naturala Talk: Ulje crnog kima kod simptoma alergija

  • Posted on 12. ožujka 2021.12. ožujka 2021.
  • 2 min
  • Autor: Naturala.hr
  • Foto: Privatna arhiva
Pročitaj
  • Zdrave priče

Loš zadah? Riješite ga se uz pomoć ovih 8 savjeta

  • Posted on 9. ožujka 2021.9. ožujka 2021.
  • 4 min
  • Autor: Promo Stada
  • Foto: Unsplash
Najnovije
  • Uskršnja poslastica: Sljezovi kolačići od malina Marka Josipovića

    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • 2 min
    • Foto: Marko Josipović
    Pročitaj
  • Japanski rituali: Jednostavne prakse za dug i sretan život

    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • 4 min
    • Foto: Unsplash
    Pročitaj
  • Suhi šampon: Pravilno nanošenje bez ostavljanja tragova

    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • 2 min
    • Foto: Unsplash
    Pročitaj
  • Hårkontroll®švedski koncept: Do lijepe i snažne kose primjenom proizvoda iznutra i izvana

    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • 4 min
    • Foto: Promo
    Pročitaj
  • Pisanice bojane u vinu: Tehnika koja će ih pretvoriti u mala remek-djela

    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • 2 min
    • Foto: You Tube Screenshot
    Pročitaj
Izdvojeno
  • 1
    Daria Lorenci Flatz: “Gluma daje mogućnost da sve ono što osjećaš i percipiraš uspiješ i reproducirati”
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Matej Grgić
  • 2
    Obiteljski izlet za uskršnje praznike: 5 obližnjih mjesta za uživanje u prirodi
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
  • 3
    Uskrsni brunch: Pečene šparoge s veganskim hollandaise umakom
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Depositphotos
  • 4
    Valentino i Smoki, izviđači na četiri kotača: Spačekom po Hrvatskoj
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
  • 5
    Psihologija: Kako se držati savjeta koje dajemo drugima?
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Pexels

Newsletter

Prijavite se na naš newsletter

PRATITE NAS
43K
0
200
Najnovije objave
  • Dr. Meri Bura: Ovo su najčešći uzroci i posljedice nesanice
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Pexels
  • Šunka u kruhu – recept za savršenu uskrsnu poslasticu
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Unsplash
  • VIDEO: 5 Tibetanaca – vježbe koje pomlađuju cjelokupni organizam
    • Posted on 1. travnja 2021.1. travnja 2021.
    • Foto: Unsplash
  • Majčinstvo: 5 lekcija o poduzetništvu koje možemo naučiti od naših mama
    • Posted on 31. ožujka 2021.31. ožujka 2021.
    • Foto: Pexels
O nama
  • Impressum
  • Opći uvjeti korištenja
  • Pravila privatnosti i politika kolačića
  • Kontakt
Naturala.hr
  • Zdravlje
  • Wellness
  • Lifestyle
  • U fokusu
  • Naturala Life
COPYRIGHTS © 2021 NATURALA.HR. ALL RIGHTS RESERVED.

Upiši traženi pojam i stisni Enter.

Naturala.hr koristi kolačiće kako bi osigurala bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost web-stranice. Daljnjim korištenjem web stranice potvrđujete da ste suglasni s politikom kolačića. Slažem seKolačići